IMG_0636.JPG

 

好多年前經過BTS Siam站後的小街,見到呢間After you,覺得裝修好可愛,不過對甜品興趣不大,人又多,所以無試,多年後見到睇開的blogger次次去bkk一定食呢個芒果糯米飯,好奇一試,去到至知原來係同一間,不過已經分店多到開哂巷。甜品係小清新擺盤,好有少女feel,有姿勢又有實際,難怪間間分店都客似雲來。

 

芒果糯米飯,上枱係一盤刨冰。芒果味刨冰係粉狀,軟綿綿,質感比食開的刨冰好,一路食都係刨冰,以為中伏,試下挖底 ,原來糯米飯同芒果在底下的碗入面戴住,食的時候再加入附上的椰漿同芒果汁,幾有趣的甜品,不過我都係喜歡傳統的芒果糯米飯。若有機會再來,會點strawberry cheese cake味,相信無左傳統的比較,感覺更好。

建議食法 : 由上而下,智障心急挖底,結果刨冰山倒塌,呢咁hea😝😝

IMG_0631.JPG

刨冰底下碗內的糯米飯

IMG_0632.JPG

nuttella toast  toast 的夾層都搽左醬,再配兩個雪糕球,好滿足

IMG_0633.JPG

肥威香濃順滑,大大杯

IMG_0634.JPG

為你而來,blogger話只有central world分店至有芒果糯米飯,但我見到siam paragon 店都有,但siam centre 店又無,一問之下,原來大鋪有提供,小鋪無提供。要食就去大鋪啦。

IMG_0639.JPG

IMG_0635.JPG

我去左central world food hall 一層的分店,好多人,等左幾張枱,鋪位都幾大

IMG_0637.JPG

IMG_0638.JPG

成個Central world 神經病式巨大,好多食店,一日食一間都可以食足一個月,個mall大到要提供免費shuttle,本來我樓搏大霧試下坐,點知司機大佬指比我睇餐廳就喺shuttle站斜對面,唯有自己行過去

IMG_0640.JPG

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 
 
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()