IMG_9019.JPG

 

11/2019 光顧

喺不同的食評中都睇到對呢間餐廳的正面評價,不過晚餐好貴,來試下午餐先。餐廳地方清雅,侍應細心服務好,點左兩個套餐,即係全個午餐餐牌都試左。食物味道偏濃,我口味偏淡,唔啱食。意大利藉侍應知道我覺得味道咸,好緊張咁來向我解釋廚師只用天然調味料,我叫佢唔好緊張,只係個人口味問題,餐廳好注重食客反應,俾好事。聽佢講左一堆英文,頭都痛,再同本地侍應傾開,佢話餐廳菜色口味係偏重,唔止我,好些食客及佢自己都覺得係。不過我要講清楚,食物唔係唔好食,只係不合我個人口味。

 

麵包外皮脆,內裡柔軟得來帶煙靭感,配上濃厚的橄欖油,好食。

 

IMG_9010.JPG

 

minestrone 蔬菜湯,無加蕃茄,好清甜,係全餐最輕口味的一道菜

 

IMG_9011.JPG

 

Battlematt cheese flan 芝士加入蛋漿焗成布甸蛋糕,蛋味重過芝士味,配上藍莓醬及 peer mustard sauce,兩個sauce 甜甜地,幾好味,不過覺得似甜品多過似頭盤

 

IMG_9012.JPG

 

Carbonara 自家製蛋麵有咬口,蛋汁香濃,可惜咸左d。再加埋幾片充滿咸香的意大利脆火腿更加咸上加咸。火腿要另加$98,不過完全無問過我加唔加,我係埋單時至睇到。我以為唔講即係唔加,以後要留意下。

 

IMG_9013.JPG

 

risotto 加入芝士牛油及香草煮,味道濃重,真係堅咸,我食唔哂

 

IMG_9014.JPG

 

慢煮鱒魚 鱒魚滑,同其他慢煮魚一樣,侍應知道我唔食得重口味,在未有詢問我之下,叫廚師將調味減輕,雖然好細心,但我係想食廚師最原本的手勢,結果碟魚無味,靠個garlic sauce都救唔到幾多

 

IMG_9015.JPG

 

煎珍珠雞脾 侍應話係一隻size 較大的雞,好彩我之前睇左餐單,問左G神,否則唔知係珍珠雞,雞肉嫩,外皮香,味道好。菜泥味淡,整體一般。

 

IMG_9016.JPG

 

甜品 蘋果批

 

IMG_9017.JPG

 

咖啡都係好濃,有hazel nuts伴飲

 

IMG_9018.JPG

 

餐廳在銅鑼灣食厦Cubus內,地方清雅舒適

 

IMG_9020.JPG

 

一例酒櫃做間隔,分開半開放式空間

 

IMG_9021.JPG

 

半開放式空間,一列落地玻璃,好開陽,雖然都係室內,不過跟大廳的感覺大不同

 

IMG_9022.JPG

 

private room 

minimum charge 午餐$10000 晚餐$20000

 

IMG_9023.JPG

 

牆上掛畫好有趣,侍應話係大廚的名畫家朋友所畫

 

IMG_9024.JPG

 

白松露季節,侍應話$48/g,好抵食,佢攞出來比我聞下引我,不過我食唔起,幾香都無用。講真,我又唔覺得吸引。

 

IMG_9025.JPG

 

午市餐牌

 

IMG_9026.JPG

 

晚市餐牌

 

IMG_9027.JPG

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()