IMG_8790.JPG

 

10/2019光顧

若果唔係有善長關照,我一定唔會嚟食晚飯,因為傳統大酒店,感覺又貴又拘謹。想當年餐廳曾經係城中著名意菜餐廳,不過今時今日選擇多左,餐廳亦少不免有點沉寂。可能因為當晚客少,氣氛輕鬆。傳統意大利餐廳,菜式傳統,味道不過不失,賣相平實,毫無光彩,雖然一向拒絶比較,但若以同等價錢,水準比佢高的餐廳多的是,只係餐廳環境氣氛始終有優勢,落地大玻璃海景,雖然對住地盤,但睇遠d都可以接受。招呼不俗,酒店應有水準。

 

grissin長麵包 用得嚟做餐廳名,當然水準有番咁上下,新鮮焗製,麵包上枱時熱烘烘,外脆內軟之餘又帶點煙靭嚼勁,配上濃郁的意大利醋,好味。

 

IMG_8783.JPG

 

朋友例牌開酒(冇影相) 頭盤burrata cheeseculatello ham點來送酒。喜歡食culatello ham,相比起parma ham更柔軟,不過唔係好多餐廳有供應

 

IMG_8784.JPG

 

King crab linguine 賣相及味道皆一般

 

IMG_8785.JPG

 

黑松露釀春雞 二人份,西洋陶瓷燉盅幾靚,不過雞唔香又唔滑,食落有點蠔油炆雞feel

 

IMG_8786.JPG

 

IMG_8787.JPG

 

tiramisu 一大盤舀出來,mama’s recipe feel

 

IMG_8788.JPG

 

濕度剛好,cheese 軟滑,好味道,若果唔係太飽真係想食多碟。

 

IMG_8789.JPG

 

餐廳裝修後重開,我對上一次來已經係一萬年前,已忘記之前模樣,不過好似係光猛左。當晚餐廳只得寥寥幾枱客,侍應居然安排我坐餐廳側面條柱後面張枱,經我要求之下至安排海景枱,我都明白我唔係熟客,但反正無客,又何必咁孤寒呢😜

 

IMG_8791.JPG

 

IMG_8792.JPG

 

一列落地大玻璃已經係餐廳最好的裝飾。

 

IMG_8793.JPG

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()