IMG_6316.JPG

 

9/2019 光顧

過去十幾年,第三次幫襯Eddy,三個不同地方,幾有緣。今次去中環店,位置非常吊腳,要行一條大斜路,餐廳細細,最多可以容納三至四十人,全店分三個區域,有房有花園仲有走廊位,彷似秘密花園。食物味道不俗,食材講究,可惜擺碟簡單欠心思,整體平淡,未能令我有食私房菜的驚喜。雖然當晚見到eddy,但晚餐唔係由佢煮,只見佢行出行入招呼客人,想要試佢的手藝,就要選指定由eddy 煮的套餐,又或者碰運氣吧。

 

題外話 :

Chef Eddy 喺香港飲食界多年,曾經開設私房菜Posion Ivy,屬於香港最早做私房菜的一位廚師之一。但我第一次跟Eddy相遇係十幾年前,沙士之後,喺美麗華酒店的Yamm食自助餐。記得當年由Eddy 主理,將自助餐食材全面upgrade,最深刻印象係parma ham 唔配melon配無花果,大鄉里的我初嘗鮮無花果的美味,由於係餐廳soft opening,當時Eddy在場中收集食客意見,佢仲帶我行左buffet 枱一個圈介紹,態度十分友善。之後知道Eddy離開酒店,在黃竹坑開設私房菜館Chef Studio by Eddy,又再幫襯,印象良好。今次Eddy又轉地方,開店在中環,再來捧塲,可惜感覺比之前遜色,食物無突破,座位安排欠佳,雖然Eddy親自作出補救,但已壞了興致。

(講左咁多,大家可能以為我識得Eddy,實則係我識佢,佢唔識我,不過佢非常識做,交際手腕一流,難怪可以做足咁多年長開長有)

 

因為安排上出左小小問題,經理請飲香檳消消氣。

另外善長又請飲酒,感謝 (free corkage)

 

IMG_6303.JPG

 

秋天菜單

 

IMG_6304.JPG

 

自家焗製麵包,外脆內軟,好香。配黑醋橄欖油同蒜蓉醬,醬汁份量少,小家左d

 

IMG_6305.JPG

 

帶子carpaccio 配魚子及魚子醬 味道鮮甜,但作為前菜就行貨左d

 

IMG_6306.JPG

 

法蘭西海皇湯bouillabaisse 海鮮味濃,可能唔係主菜,份量同我想像的差好遠,似餐湯多d,完全無左風味,再加上同佢網頁的相差好遠,完全不乎合商品說明條例

 

IMG_6307.JPG

 

配湯食的rouille醬及多士

 

IMG_6308.JPG

 

蟹肉海膽 材料鮮甜,但咸左少少

 

IMG_6309.JPG

 

basil sorbet 清下味蕾,迎接主菜

 

IMG_6310.JPG

 

慢燉和牛面頰及炭燒西冷扒 兩種煮法的牛肉,一次過滿足兩個願望。 慢燉味濃,炭燒香口,兩塊都係上乘牛肉,不俗

 

IMG_6311.JPG

 

甜品又係行貨,macaroon,流心朱古力蛋糕、海鹽雪糕,全無心思的甜品

IMG_6312.JPG

 

餐廳在大斜坡上,藝穗會再上,好吊腳

 

IMG_6313.JPG

 

在掘頭巷,G神帶路都要揾,門口車位又唔多,若唔想似我唔行,建議坐的士

 

IMG_6314.JPG

 

IMG_6315.JPG

 

低調的門面

 

IMG_6316.JPG

 

走廊都放埋枱,若唔想嚟到至知坐門口咁煞風景 (堅係門口,開門關門都感受到熱風),訂位時記得講明

 

IMG_6317.JPG

 

室內開放式廚房,無油煙,讚

 

IMG_6318.JPG

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()