IMG_3990.JPG

 

8/2019光顧

潮流興打咭,所以催生左好最緊要靚的打咭餐廳。某日去the millslunch,行過見到呢間餐廳外表好吸引,加上雜誌介紹話係以澳洲的cafe為藍本,以新鮮食材配合簡單烹調,我好懷念澳洲cafe 的食物,決定擇日到來。餐廳出品食物擺盤精緻,但味道一般,食唔出食材突出之處,份量好細,我覺得係包左打咭費。

 

題外話 the mills試過三間餐廳,無一間滿意,三間都係只宜打咭,食物質素平平的餐廳,我比較重視食物味道,加上地點對我來講好吊腳,無乜事都唔會再過來了。

 

餐廳裝修主調以金色襯白色,配上雲石枱,感覺高貴

 

IMG_3991.JPG

 

餐廳半開方式,枱椅放到餐廳外,不過若坐呢個位就無謂食了,連打咭的意義都無埋。

 

IMG_3992.JPG

 

店面以鮮花裝飾,亦係吸引我光顧的其中一個理由

 

IMG_3994.JPG

 

餐牌好簡單,菜式名字只寫主菜食材,唔花巧

 

IMG_3995.JPG

 

張相上面已經有哂所有主菜的樣貌

 

IMG_3996.JPG

 

pastry,感覺零落,應該係昨晚未賣完的,因為我一開店就到。

 

IMG_3993.JPG

 

CROISSANT LOVER  餐牌內的食物都係熟口熟面的菜式,唯有呢個夾左軟殻蟹的牛角包較特別,軟殼蟹炸得酥軟,難得夾落以牛油為主的牛角包都唔會太油淋淋,自家製酸菜幾好味,不過少到差點食唔到,加隻荷包蛋令到口感更rich,其實幾好味,不過個包加埋一要成百四蚊,仲要咁細個,食完我覺得自己好蠢,所以唔會再來。

 

IMG_3997.JPG

 

反正係打咭重於一切,比多個近鏡。

 

IMG_3998.JPG

 

咖啡不過不失

 

IMG_3999.JPG

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()