IMG_3450.JPG

 

在酒店check out 寄存行李後,去AEON mall作最後衝刺,我的衝刺係去書店睇雜誌,太后就在商場閒晃。睇到差不多時間就去樓上食lunch,餐廳昨晚已揀好,同太后再食鰻魚飯,飯後出發去機場,完成今次旅程。

 

後記 : 予其話我帶太后去旅行,不如話係佢成全我的任性 : 陪我去小島齋坐,等我可以慢慢睇藝術品,陪我去咖啡店、温泉旅館內睇雜誌,陪我去日歸温泉館瞓晏覺,其實為太后安排的節目都係我喜歡的,雖然中間有激氣時,但我亦明白自己的心急同專權的缺點,明白太后已盡力忍讓,大家學會尊重對方,多點溝通。不得不讚太后實在醒目,好多時識得自己番酒店,又識what app 溝通,省卻我不少麻煩,對於一個老人家來講,算係好醒,所以我比個like😁

 

餐廳資訊

 めじろ屋 本店

 地址 : AEON MALL 6/F

 

(番外篇)

 

太后有令 : 下次唔使四圍去,住兩晚温泉旅館,食幾餐美食就得。

 

我: OK,下年再去

 

太后 : 吓!下年咁耐?

 

(睇來佢應該以為我發左)

 

準十點,等書店開門即入去。

IMG_3448.JPG

最愛睇雜誌,唔識日文都睇得開心。

IMG_3449.JPG

めじろ屋本店 我地坐低無耐已全店滿座。好彩太后醒目,來排定隊攞位,佢居然識登記!話說我叫佢早到就坐外面的櫈排隊等,點知佢見好多人登記,唔蝕底八卦下至知要登記,坐喺度唔算。比個讚佢

IMG_3450.JPG

炭火燒,睇見呢個陣式好有信心

IMG_3451.JPG

太后未食過穴子,所以點穴子飯,穴子係彈牙,但唔夠肥美,太后都係喜歡鰻魚飯

IMG_3453.JPG

 

每次睇呢d介紹雖然唔多明寫乜,但都覺得好勁

IMG_3452.JPG

我都唔太喜歡穴子,所以點燒蠔燒蠔鰻,鰻魚香,但斜切變相魚肉薄左,口感無咁豐腴,鰻魚汁亦帶點咸,不過整體ok

IMG_3454.JPG

可以加茶做茶泡飯,介紹話係特制出汁,但我食唔出

IMG_3455.JPG

飯後回酒店取行李後到車站坐車到機場,好多人排隊,記得早點去車站,行李放在外面排隊,人可以在等候室內坐,差不多到班車時間再在行李旁排隊,大叔職員會安排大家登車,但千萬唔好放低行李走左去至last minute 至回來,有兩位小姐就係咁,為職員帶來麻煩

IMG_3456.JPG

再見了,岡山。一上車就落雨,感謝上天賜我整個旅程的晴天,感恩

IMG_3457.JPG

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()