IMG_6979.JPG

原本第一日打算從岡山落機後直去高松,但長途跋涉,怕太后頂唔住,結果出發前一星期至改變計劃,先住岡山。旁晚到達火車站,酒店在車站旁,超方便,check in 後放低行李就去對面AEON Mall逛,商場勁大,行足一日都得,不過太后興趣不大,同佢行個圈後,晚餐安排左佢喜愛的燒牛脷,點知去錯左另一間,質素麻麻,太后好失望,飯後去商店街行下就回酒店。今晚的酒店有温泉,泡完舒舒服服地返房瞓。

 

從機場往市區只有兩個途徑 : 巴士或的士,車程約半小時,巴士760yen 一程,的士約5500yen。我班機機1550至到,查過時間表,機場接駁巴士要1755至有車,即係要喺機場等成個幾鐘,點知飛機早到,我趕得到架車。後來至知原來車係跟航班,當然若你太遲出閘,巴士係唔會等你。

IMG_6970.JPG

岡山機塲細,一過海關出閘已有工作人員指示往巴士站,站前亦有職員指示如何購票,非常清晰,讚👍🏻

IMG_6971.JPG

IMG_6972.JPG

心想早知照原定計劃直去高松,不過上車後居然塞車,睇到太后喺車上瞓著左,我又暗暗慶幸自己改左行程。

IMG_6973.JPG

放低行李往AEON mall 逛個圈,有我喜歡的Kapital同中川政七商店,正。

IMG_6974.JPG

IMG_6975.JPG

晚餐好失敗,原本只需去AEON MALL 6樓間牛脷店,點知搞錯去左車站西口另一間牛脷店,去到已知搞錯,但無可能要太后再行,唯有照食,質素麻麻,太后好失望

IMG_6976.JPG

太后唔聽我講,點薄切牛脷,本身薄切已無質感,加上食材一般,燒得過火,太后牙力所限,咬唔開 (我無問題)

IMG_6977.JPG

我點左厚切牛脷,但燒得較乾,唔夠juicy,套餐內的湯味精重,飯唔夠熱。

IMG_6978.JPG

IMG_6979.JPG

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()