IMG_5176.JPG

4/2019光顧

澳門久唔久就有酒店開業,不過呢間我有點期待,只為係建築帥Zaha Hadid 的作品。建築流線型的外貌內裡係cyber幾何設計,感覺似入左太空倉,好有電影感,可惜我唔係住客或上等餐廳的食客,未能乘坐紅色電梯往樓上參觀酒店。

講番餐廳。雖然唔係甜人,個對PH的甜品情有獨鍾,曾經光顧過東京南青山店,印象非常不俗,知道澳門開店,特別來朝聖。可惜無論店面,食物同服務都同日本店差得遠,都係去日本好了。

 

題外話 : 餐廳有款甜品係附上小鎚扑開面頭塊朱古力,見前面枱有位女子點左,好奇想睇下扑開的內容,點知佢每個過程影100張相,我地等了又等,結果放棄,雖然自己都係相機食先,但有時見到呢類影相比食更重要的人,真係有點啼笑皆非。

 

東京店食後感​🏼

https://hearoom.pixnet.net/blog/post/328976841

https://hearoom.pixnet.net/blog/post/341354724-2017東京遊-day-6-餐廳篇-鮨國%40築地

 

甜品店在酒店check in 大堂,一個充滿cyber味的銀色鋼罩蓋住店面,配上一片白,感覺似科幻片內的實驗室。不過查實我一向唔多喜歡坐大堂的餐廳,在酒店大堂抬頭看,似萬花筒一樣的牆身及流線型透光天花,工程想必好複雜?

IMG_5177.JPG

室內一片白,白色的枱面,白色的餐具

IMG_5178.JPG

IMG_5179.JPG

咖啡一般,朋友話荔枝花茶好飲

IMG_5180.JPG

呢件蛋糕我忘記左係咩,不過水準一般,cream 滑但酥皮唔夠酥化,而且size似揾多拉A夢的放大縮小燈照過,放大左,感覺奇怪

IMG_5181.JPG

 

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()