IMG_3273.JPG

 

3/2019光顧

 

大埔地膽好友推介,街角餐廳酒吧。燈光柔和,半開放式,幾有情調。菜色設計頗有心思,味道不俗,侍應友善健談,好舒適的一間小餐館。餐廳營業至深夜兩點,行下附近的餐廳,估唔到好多間都營業到深夜兩三點,原來大埔夜生活好熱鬧。

 

小店喺街角,晚上靜靜地,半開放式,似外國的小餐館

 

IMG_3272.JPG

 

有室外座位

 

IMG_3274.JPG

 

IMG_3275.JPG

 

餐廳面積細細,酒吧加餐廳,半酒吧餐廳,有自製的水果酒供應,燈光柔和,幾有情調,當晚播的music video 都好合我心意,氣氛好hygge

 

IMG_3276.JPG

 

IMG_3277.JPG

 

精緻小枱燈

 

IMG_3278.JPG

 

好少點餐飲,但餐廳的氣氛令我不期然覺得要飲番杯 (其實係貪個happy hour價)提子味的mocktail 帶點甜,幾清新

 

IMG_3279.JPG

 

墨西哥菠菜芝士捲 香烤的酥皮包住濃濃的芝士及菠菜,配上三款醬汁 : 乳酪、番茄sasa及牛油果,又香又美味

 

IMG_3280.JPG

 

IMG_3281.JPG

 

釀春雞 春雞內釀入珍珠麵、粟子及鮑魚粒,春雞外皮金黃微脆,洒點孜然粉更香更惹味,雞肉juicy,火喉剛好。內裡的珍珠麵fregola係意大利pasta,真係未食過,口感帶點煙韌,似薏米,配埋粟子,又香又飽肚,good👍🏻不過我就食唔出有鮑魚粒。伴碟的薯條都炸得香脆,廚師好用心。

 

IMG_3282.JPG

 

IMG_3283.JPG

 

西班牙火腿菠蘿pizza 意猶未盡,點多個pizza,唔想太heavy,呢個似輕食的配料剛剛好。pizza薄薄的,上面仲鋪上厚厚的芝士,仲有rocket菜,火腿味濃,菠蘿清新,芝士煙韌,唔經唔覺食左三塊,最後兩個人捧住肚離開,滿足的一餐。

 

IMG_3284.JPG

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()