close

IMG_3066.JPG

 

坐十一點機,三點幾到達福岡,去到市中心喺酒店settle down 後已經5點,快快去我喜愛的cafe del solpancake,水準依舊好。之後去今泉的小街shopping ,因為訂左九點晚餐,團友們未能於驚安中盡興,結果飯後再戰,行到點幾鐘,真係名乎其實的血拼,好彩酒店在轉角處,否則行完重要爬遠路回酒店就慘。

 

資訊 :

1cafe del sol /福岡縣福岡市中央區大名 1-14-45 /092-725-3773

2 Richmond Fukuoka Tenjin, Chuo Ward, Fukuoka Prefecture, Japan /福岡県福岡市中央区渡辺通4丁目8-25/092-739-2055

32016年的漫步今泉篇,店舖都係差不多,可作參考

https://hearoom.pixnet.net/blog/post/334749722

 

Richmond Fukuoka Tenjin ,位處天神站,由機場搭乘空港線至天神駅落車,穿過整個天神地下街後,喺天神南駅一號出口,非常方便。位處旺區,shopping食飯都方便,坐車去博多站都係幾個地鐵站,仲可以坐巴士,100yen一程,不過就慢d。房間大堂全部係Richmond 的一貫格式,不過呢間wifi弱,而且有點舊,水準一般。不過近年福岡的酒店愈來愈貴,呢間價錢叫合理。

 

IMG_3064.JPG

 

cafe del sol pancake,水準依舊,入口軟綿蛋味香,有質感,唔會似食空氣,不過始終無第一次的驚喜。

之前食後感

https://hearoom.pixnet.net/blog/post/312662454

IMG_3065.JPG

 

可怕的驚安,港人至愛,其實我又唔覺得特別平,不過勝在一站式,而且開24小時,啱哂戰鬥力極強又唔使瞓的人。我自己就好少行,不過通常團友們都好有興趣,所以我都會陪行。

 

IMG_3066.JPG

 

 

 

 

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()