IMG_0949.JPG

 

太后因為腳痛,今日獨留家中,感謝駕駛員漏夜揾左一整套韓劇比佢做精神食糧,我地喺出城前帶佢去一次超市,等佢認下路,再萬分叮嚀後 (大家別忘記佢有過度活躍症,會自己行落街),我地三個甩繩馬騮終於可鬆一口氣,輕鬆出發,原本打算個腦休息一天,比呀笨與呀占 (駕駛員及美魔女)帶路,結果都係頂唔住,自己做番領隊。先去design museum,展品豐富,行足一日都唔悶,我當然無咁殘忍要呀笨呀占陪我,所以行左兩個鐘左右就離開。之後去最把鬼景點 little mermaid,到此一遊後,打算去shopping,要知道丹麥的家品設計好正,買唔起都睇下,點知因爲星期日,好多商店無開,唯有行大百貨公司。當我喺頂樓hea住食午餐時,亦係天鴿訪港時,人生就是如此,我地三人今朝有酒今朝醉。飯後行埋round tower 就返歸了。最後一日因為係Airbnb check out 後無得寄存行李,唯有去附近的商場fields打發時間,太后喺呢個時候發揮左佢的才幹 : 看守行李,行完就直去機場返香港,旅程結束,總算還我一個帶太后去冰島的心願。

 

封路只因馬拉松,全世界都係馬拉松💪🏻

 

IMG_0934.JPG

 

Design museum ,門口在施工中

 

IMG_0935.JPG

 

一入門口就見到大師Poul Henningsen的經典之作

 

IMG_0936.JPG

 

好型的天花

 

IMG_0937.JPG

 

諗住得一層,地方細細,好快行哂,點知展品咁豐富

 

IMG_0938.JPG

 

傢具部,古今設計都有

 

IMG_0939.JPG

 

designer chair 之庫,每一格一張椅,旁邊有看板可以拉出來,介紹每張椅的資料。椅迷必看

 

IMG_0940.JPG

 

好欣賞的窗飾,咪以為物料係金屬,其實係一塊布,透過日光的照射,做成地下迷幻的光紋,好夢幻

 

IMG_0941.JPG

 

邊個世紀都有fashion

 

IMG_0943.JPG

 

日本部份,丹麥人非常欣賞日本的設計,可能大家都一樣簡約實用

 

IMG_0944.JPG

 

似傢具店陳列的梳化,可以坐低唞唞

 

IMG_0945.JPG

 

snack bar 禮品店同library 

 

IMG_0946.JPG

 

好天氣,可以坐喺後園嘆杯咖啡後再行過

 

IMG_0947.JPG

 

美麗的莊園

 

IMG_0948.JPG

 

IMG_0949.JPG

 

雀巢都型過人

 

IMG_0950.JPG

 

把鬼景點,差點連相都唔想影

 

IMG_0952.JPG

 

反而旁邊的公園更靚。其實都係古跡,但我忘記左個名,要知道歐洲處處是歴史,正所謂英雄慣見亦平常,除非你好有興趣,否則就會好似我咁,覺得度度差不多。

 

IMG_0953.JPG

 

IMG_0954.JPG

 

shopping time,小店關門,唯有行大百貨公司

 

IMG_0955.JPG

 

直上頂樓傢品部,東摸西摸,用左不少時間

 

IMG_0956.JPG

 

嘆個late lunch 從手機新聞中得知香港被颱風天鴿蹂躪中,擔心香港個狗竇唔知點,諗到遠水不能救近火,決定拋開煩惱,今朝有酒今朝醉,活在當下,我覺得自己心理質素高左。

 

IMG_0957.JPG

 

餐點可口,美魔女忍唔住吐出一句 : 「終於無人係咁叫我食嘢!」事緣太后有個好討厭的習慣,每一餐 (記住,係每一餐!)飯桌上會不停地催人食嘢,但自己又唔食,搞到人好大壓力,就算對第一次同遊的美魔女都無情講,我話過又鬧過,甚至拍枱都無用,好彩美魔女大人有大量,但都忍唔住吐一口氣,可想而知幾可怕😱

 

IMG_0958.JPG

 

行埋round tower,歷史建築,對我唔多吸引

 

IMG_0959.JPG

 

螺旋形通道行上頂

 

IMG_0960.JPG

 

比左入塲費,點都行哂佢,上樓頂是必須的

 

IMG_0961.JPG

 

例牌塔頂景色

 

IMG_0962.JPG

 

塔頂從前用來觀星,所以有觀星儀

 

IMG_0963.JPG

 

原本想去market 晚餐,不過關門了

 

IMG_0964.JPG

 

返歸,見到太后全日煲劇,應該係佢全個旅程最享受的節目

 

IMG_0932.JPG

 

旅程的最後一個晚餐,KO埋帶來的糧食

 

IMG_0967.JPG

 

最後喺機場終於食到丹麥名菜 : smørrebrødopen sandwich ,好味

 

IMG_0968.JPG

 

回港要轉機,中間只得個半小時轉機時間,我緊張症又發作,一早已訂定輪椅比太后,一落機即刻推太后上輪椅(後來美魔女話太后腳踏都未踩好我就開車),過關後更開turbo去閘口,太后被我緊張情緒感染,一路叫「egg Q mi egg Q mi 」好彩我喺萬分緊張之中仲保持冷靜,叫佢收聲,唔好再失禮😓最後去到閘口仲有大把時間,放心哂

 

IMG_0969.JPG

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()