IMG_0717.JPG

 

停留Copenhagen 4日3夜,扣左頭尾坐飛機時間,實際係得兩日行,今日坐metro 出城行街,點知出師不利,買唔到metro 票,仲要被開罰單,原本DKK24一程車變成DKK720,肉赤到頭皮發麻(詳情請看相內caption),太后仲要一副死老豆嘅樣對住我,為左唔想影響遊興,我決定快速止蝕,整理心情,再鄭重同太后講 : 我唔要再聽到車票同罰款兩個字!往後的時間佢就轉移去煩駕駛員。丹麥的市容整潔,舊城區大部分景點距離都在步程之內,係一個非常適合散步的城市,更可以租單車四處遊玩,不過我同太后一齊,雖則景點全部係可以行去,但加加埋埋就行得好甘,太后雖然盡力配合,但老人家唔行得咁多,我只好簡單地行左幾個地標(新港、圖書館、皇宮),食埋飯就返歸了。

 

出師不利,坐無人駕駛metro時,因為喺售票機有問題,只買到一張,另外3人無飛,打算先上車,到站再補票,在車上遇上職員查票,我主動上前解釋,出示已購買車票及好多被取消購買的票據,可惜職員仍然鐵面無私地開罰單,雖然最後由三張罰單求情至兩張,但仍然係大額罰款,心情大受影響。回程時又唔識買飛,嬲得滯,結果坐的士回去😡

 

之後一日每逢有機會同任何當地人交談都呻呢件事,包括sales,tourist information 的staff,pension host,網主,每個人都好同情我,佢地仲有個共通點,係每個人都話丹麥係一個公平公正的國家,呢個罰款係不合理的行為,叫我投訴,有人更叫我唔好交罰款,好搞笑。其中一人更提供左metro 英文的email address 比我,叫我寫信去投訴 (因為網頁打開係丹麥文,完全睇唔明)。回港後,我去榕樹頭揾人幫手寫個英文email, 搞左兩星期後成功撤銷罰款,好開心。下次真係謹記,買唔到票寧願坐的士。

IMG_0714.JPG

點唔開心都要食,去咖啡店嘆個早餐先。

IMG_0716.JPG

 

之後行去地標新港,打咭必到景點,今日天氣好,五顏六色的屋好靚

 

IMG_0718.JPG

 

經過皇宮,遇著換班儀式,太后投入地睇,又唔跟大隊,結果構成我倆街頭駡戰的導火線

 

IMG_0719.JPG

 

IMG_0720.JPG

 

以為係圖書館的opera house,在對面海。

 

IMG_0721.JPG

 

 

舊城區的外圍有好多新建築,例如opera house, Black Diamond Royal Library ,諗住行去圖書館,點知行錯左去opera,去到仲要無開!可憐太后行到腳跛。

 

IMG_0722.JPG

 

丹麥的運河好熱鬧,適逢周未,有人揚帆出海,又或者搞船上party,爬下獨木舟,又或者在河邊cafe 飲杯嘢,係咪傳說中的hygger生活?

 

IMG_0723.JPG

 

IMG_0724.JPG

 

IMG_0725.JPG

 

Black Diamond Royal Library  ,新與舊的完美結合

 

IMG_0726.JPG

 

圖書館現代的一面

 

IMG_0727.JPG

IMG_0728.JPG

 

不需花巧裝備,有如一幅畫的巨型玻璃幕牆,以景觀作畫,將日光引進,朝氣勃勃

 

IMG_0729.JPG

 

IMG_0730.JPG

 

從現代走進古典

 

IMG_0731.JPG

 

IMG_0732.JPG

 

充滿古典氣息的圖書館,令人心境平靜

 

IMG_0733.JPG

IMG_0734.JPG

IMG_0735.JPG

 

門內的自修室好華麗,似走入霍格華茲學校內,恨不得可以喺入面坐低睇書感受下,可惜我只能匆匆一瞥

 

IMG_0736.JPG

 

舊城的建築物都幾有童話feel

 

IMG_0737.JPG

 

呢間似唔似飛龍的堡壘?

 

IMG_0738.JPG

 

晚餐係TGI Friday,殘念

IMG_0740.JPG

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()