IMG_0060.JPG

 

最後一日在冰島,輕鬆市內遊。去左昨日經過又感覺吸引的餐廳午餐後,往藍湖出發。冰島其中一個重中之重的景點對於我毫不吸引,去之前已經無想過要浸溫泉,去到更加堅定我的想法,一個似九龍公園室外泳池般的温泉,熱鬧非常,唔係我杯茶,選擇喺旁邊的步行徑行下就算,可幸當日天氣好,見到tiffany blue 的湖水襯藍天白雲,都算心曠神怡。 之後去The Icelandic opera 參觀,好喜歡的一座建築物。晚上就精彩了,喺Grótta Island Lighthouse 睇左一塲極光盛宴,記得當晚好興奮,極光在180度的天空上亂竄,睇都睇唔切。我對住美魔女係咁叫 : 粉紅色呀!我睇到粉紅色呀!同太后興奮地大叫大笑,係咁叫駕駛員唔好影相,用肉眼睇好了,此情此景,永留心中。極光為冰島之旅劃下完美的句號,感謝上天。

 

喺網上睇到冰島旅遊travel iceland版主Philip Wu所拍的片段,同我當晚見到的極相似,借來分享

 

https://www.facebook.com/groups/TravelIceland/permalink/2000434450048130/

 

(特此聲明 : 相簿中最後兩張極光相片取自網上,並非本人或團隊人士所拍)

 

濶別多日,終於食番個都市午餐,創作料理tapas。話就話係tapas,其實幾大碟,款款美味。

 

IMG_0048.JPG

 

雷市街角留影,街上一朵鬰金香

 

IMG_0049.JPG

 

IMG_0050.JPG

 

九龍公園室外泳池般的藍湖温泉,非常熱鬧

 

IMG_0051.JPG

 

我選擇去旁邊的walking path 行下就算

 

IMG_0052.JPG

 

IMG_0053.JPG

 

藍天白雲襯托tiffany blue 湖水,幾靚。咪睇咁好天,其實好大風,吹到頭都痛。

 

IMG_0054.JPG

 

IMG_0055.JPG

 

IMG_0056.JPG

 

IMG_0057.JPG

 

藍色小河

 

IMG_0058.JPG

 

魚骨Sólfarið  好大風,又怕抄牌,影完相即走。

 

IMG_0059.JPG

 

The Icelandic opera 好漂亮的建築物,晚上有彩色燈光幕牆,又係另一種美態

 

IMG_0060.JPG

 

蜂巢式玻璃幕牆,高難度建築,充滿透明感,中空的極高樓底,極具空間感

 

IMG_0061.JPG

 

屋頂的立體玻璃方塊,好有層次感,好靚

 

IMG_0062.JPG

 

陽光灑下,更通透

 

IMG_0063.JPG

 

不規則的拼貼玻璃牆,迎向大海

 

IMG_0064.JPG

 

IMG_0065.JPG

 

入夜,返回住宿晚飯,飯後決定再到燈塔等極光,9點就出去,好好彩,原來去到已經好多人,只剩幾個車位,我地泊好車後,見後來的人已無位泊。

 

IMG_0067.JPG

 

等左成個鐘,終於嚟料,呢幾張相係美魔女用手機影。昨晚睇到極光時掛住影相,錯失左用肉眼感受的機會,心中默默地祈求上天,承諾若再睇到極光的話,我唔會影相,會用心欣賞,求上天再比個機會我。感謝上天,第二晚再賞我corona aurora,我完全無攞手機,只係抬頭欣賞,當晚極光蓋滿整個天空,不斷跳動,綠色、紫色、粉紅色都可以用肉眼睇到,一層層的像雨灑下,站在天空下的我就似被極光包圍,非當壯觀,所有影像都喺我的腦海中,歷久常新。

 

IMG_0069.JPG

 

呢兩張相取自網上,並非本人及團隊所拍。相內的極光,雖然唔係在同一天空,但跟我當晚見到的極光雷同,不過我當晚灑下的極光大部份係銀灰色,中間夾雜住不同顏色,除非幸運地遇到極光大爆發,否則肉眼睇到的極光其實不及影相出來的效果靚,我有幸最後三日睇到一晚比一晚靚的極光,雖然唔係最靚的,但我已心足了。

 

IMG_0097.JPG

IMG_0098.JPG

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()