IMG_8972.JPG

1/2019光顧

餐廳以前在佐敦,在想食名單上停留左一段好長的日子,但一直揾唔到食友,近年終於有班為食鬼陪我四圍試,即時訂位。餐廳開在跑馬地的大厦內,就在名餐廳Amigo 附近,晚上好清靜。餐廳裝修清雅,以私房菜形式經營,可以同店方商量菜單,定好價錢再訂位。每道菜式都係心機菜,食材揀手味道好。

 

題外話 :上次係咁二幫下朋友手煮餐團年飯,至明白要認真地煮一餐飯係有極多工序,廚師係幾咁辛苦,之後我遇到好的餐廳真係更用心食,亦唔敢隨便批評,因為每煮一餐都真係唔容易。

 

餐廳在跑馬地大厦內,晚上靜悄悄,餐廳分兩層,係內置複式單位,入門口一層有四張枱,樓下係房間、廚房及洗手間,我地坐樓上大廳。

IMG_8971.JPG

晚餐菜單

IMG_8973.JPG

陳皮蒸鮑魚仔 鮑魚算大隻,火喉剛好,軟靱適中,配陳皮及豉汁更香

IMG_8974.JPG

茶燻雛鴿 雛鴿骨軟肉質鮮嫩,茶味濃郁,可惜每人只得四份一隻,真係想食多隻

IMG_8975.JPG

西班牙黑毛豬叉燒 唔係一般的蜜汁叉燒,係炭燒叉燒,更香口,肉質柔軟彈牙,好味,旁邊的醃漬蘿蔔味道好清新

IMG_8976.JPG

花膠螺頭燉雞 呢個湯我好欣賞,熱度夠,好鮮甜,一滴油都無,湯料都好美味,我全部飲哂食哂。

IMG_8977.JPG

香醉紅蟳 呢道菜係我最期待的。見識淺薄的我喺菜單上點都揾唔到個蟹字,一問之下,至知原來紅蟳即係蟹,又學多樣。呢味陳年花雕蒸蟹加陳村粉真係好好味,花雕香,陳村粉滑,蟹肉鮮甜蟹膏滑,蒸好後蟹的鮮味同花雕融合,與陳村粉伴食,一流👍🏻我估好多人都同我一樣好唔捨得d汁,所以侍應醒目地留起用來拌一陣上枱的蝦子麵

IMG_8978.JPG

IMG_8982.JPG

隋王斬肉 就咁睇名都唔知係乜,睇英文至知係慢煮肉球,似食清湯獅子頭,肉質軟綿滑溜,雞湯清甜,不俗

IMG_8979.JPG

沙薑焗雞 標榜新鮮手切沙薑,唔覺好突出,雞肉剛剛熟,幾嫩滑入味

IMG_8980.JPG

魚湯浸時蔬 魚湯鮮甜,豆苗嫩,好味

IMG_8981.JPG

蝦子蝦油葱油撈麵 葱油香,麵爽口,撈埋之前的蟹汁,正👍🏻

 

IMG_8983.JPG

椰汁棗茸糕 質感軟糯,有咬口,棗味香濃

 

花雕紅棗飲 估唔到係凍飲,甜甜地,完美的結束

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

IMG_8984.JPG

IMG_8985.JPG

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()