IMG_8820.JPG

 

1/2019光顧

朋友帶我來的私房菜館。喺舊樓單位內,裝飾清雅,食物擺碟及餐具有心思,走中檔路線,但似乎注重色相多於味道,食物口味較清淡,唔啱我,水準一般,試過就算

 

菜館在舊樓內,地方乾淨四正

 

IMG_8819.JPG

 

單位畫分為三房一廳,每房一圍枱,大廳有兩圍大枱。

 

IMG_8821.JPG

 

IMG_8822.JPG

 

IMG_8823.JPG

 

我地座大房,有梳化,不過放左大枱,坐滿人都無地方行。

 

IMG_8824.JPG

 

當晚餐單。套餐唔包飲品,無茶水提供,不過喺點飲品後再點熱水都有比。

 

IMG_8825.JPG

 

小食 避風塘炸魚骨

 

IMG_8826.JPG

 

精華六小碟 (介紹由左至右,上至下) : 話梅苦瓜、四喜烤夫、拍青瓜、柚子芭樂、海葵沙律、

熏魚。一般冷盤,平平淡淡,味道無突出之處。

 

IMG_8827.JPG

 

日月魚燉響螺湯 湯放在紫砂茶壺,保持温度,飲落每一口都熱辣辣,湯清甜入味,不俗

 

IMG_8828.JPG

 

香賓川汁蜂巢大蝦燒 大蝦用生麵條纒住再炸,呈蜂巢狀,上碟時似百花齊放,好吸引。大蝦彈牙,包住蝦的麵條炸得香脆,配上帶點酸辣的川汁好開胃。但就食得呢hea,雖然蝦身己去殼,但因為隻蝦用竹簽串住,蝦肉黏住竹簽,一拉條簽就會麵蝦分離,做唔到麵纏住蝦來食的口感,有點可惜,加上麵條脆口,彈到四圍係,真係糟蹋左大廚的心思。

 

IMG_8829.JPG

 

花膠北菇扣玉掌 上枱時好吸引,花膠肥厚,可惜完全無味,北菇及玉掌都叫做有少少味,呢類菜要花時間去燜到入味,但大廚似乎無花時間去做,浪費左材料,不過玉掌軟腍,西蘭花幾嫩口。

 

IMG_8830.JPG

 

私房菜人頭計,自己攞自己一份😁

 

IMG_8831.JPG

 

金蒜蒸深海龍躉球 每位上,龍躉球啖啖肉,金蒜香口,不過豉汁太多,放在小碟內浸住龍躉球, 感覺油膩

 

IMG_8832.JPG

 

南梅汁脆元貝綠茶凍 又係兩個字 無味。唔知係咪我味蕾閉塞?下晏明明無事。

 

IMG_8833.JPG

 

鮑魚絲燴雙翡翠 雙翡翠即係紹菜同豆苗,又係同一問題,食物被茨汁浸住,有時遂位上無錯感覺係精緻高級點,但未必每樣菜式都適合,好似呢碟同龍躉球咁,就算係遂位上菜,都可以考慮用一個深度較淺的食器?

 

IMG_8834.JPG

 

櫻花蝦炒飯 各位睇開我寫食後感都知我寫炒飯只識寫乾唔乾身,呢個炒飯實在太乾,乾到飯粒都有點硬,梗左半碗放棄。(我真係要用個梗字,實在太硬)

 

IMG_8835.JPG

 

甜品桂元茶 紅棗雪耳桂元糖水 甜度適中,問題又出在食器上,形狀古怪,感覺似小朋友食茶點,杯口細容量深,舀得唔多就手。

 

IMG_8836.JPG

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()