close

IMG_7621.JPG

12/2019 光顧 Number 9 coffee@尖沙咀

又多一間cafe 加入尖東戰圈,有時真係懷疑市場係咪容納到咁多咖啡店?店子小小,裝修清新簡約,肥威較薄身,早餐餐單唔吸引。餐廳樓上應該有旅行團必訪的店,因為我去的時間餐廳門外有旅行團不斷經過,好似好繁忙咁,我對餐廳印象麻麻,區內有不少出色咖啡店,所以呢間試過就算。

 

餐廳在商場地鋪,門面簡單,毫不吸引

IMG_7622.JPG

坐店盡頭的bar枱好d,可以望下街景

IMG_7623.JPG

IMG_7625.JPG

餐廳用Roaster Alchemy 的咖啡豆,但杯咖啡就無Roaster Alchemy咁好飲

IMG_7626.JPG

IMG_7627.JPG

早餐只有牛角包、火腿芝士多士同Mini breakfast 選擇,太后選左個我一向無好感的Mini breakfast ,個碟都好Mini,所有食物迫埋一齊,賣相一般。配牛角包的話係咪炒蛋好過poach egg?

 

IMG_7628.JPG

 

 

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()