IMG_6484.JPG

(門面光鮮,入面似一間菜記改裝,想像將所有卡位同細枱搬走,放十張大或中枱入去的景像,清潔程度一般,街坊生意,我無乜要求)

12/2018光顧 

 

多謝foodie 友好介紹,平價菜館但出品不俗,晚飯有煲有肉,有魚有菜,加埋甜品啤酒,雖然唔係咩高級食材,但八條友食到飽飽至係每人百五蚊,我真係懷疑佢計錯數。柴娃娃朋友聚會,經濟實惠之選。

 

招牌一口骨 即係糖醋排骨,炸得過火左少少,但味道唔錯,甜甜酸酸又香口

IMG_6485.JPG

羊腩煲跟生菜一碟 味道適中,唔會死咸,羊腩有肉入味又夠腍,但我嫌枝竹又乾又燶左,腐乳醬無調味,幾咸。其實我食羊腩煲主要食枝竹馬蹄同腐乳醬,羊腩反而係其次

IMG_6486.JPG

椒鹽白飯魚 白飯魚肥嘟嘟,上枱時以為係瘦版九肚魚,炸得乾身香脆,上面撒上炸蒜,更香口

IMG_6487.JPG

豆苗 炒得碧綠唔油膩

IMG_6488.JPG

脆皮炸雞 見佢上枱時拎立立已經開心,雞肉滑皮香脆,點埋甜豉油食更好味

IMG_6489.JPG

臘味糯米飯 水準一般,都係蒸熟腍pat pat,不過就好足料,有好多我喜歡食的潤腸,所以我都食多左一啖,近年都無食過突出的糯米飯,大家有好介紹嗎?

IMG_6490.JPG

油鹽水花甲 花甲肉嫩爽甜,蒜子好味

IMG_6491.JPG

蒸鱔

IMG_6492.JPG

椰汁馬豆糕 自家製,馬豆大大粒,幾香又唔太甜

IMG_6493.JPG

焗西米布甸 若食餸唔夠飽,食完呢個一定飽。我從來只在鳳城至會點呢個甜品,估唔到呢度都有,仲做得唔錯。雖然焗燶左少少,但入面的西米大大粒,加埋蓮蓉,好飽肚,唔太甜,剛剛好。

IMG_6494.JPG

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()