IMG_6217.JPG

2018冰島丹麥遊 遊記篇 Day 6 Dettifoss

 

hea完兩日,今日又開始投入旅行團般的行程,去熱門景點 鑽石圈 ,先去DettifossDettifoss有兩個停車場,一個在觀景台附近,另一個在瀑布下游,兩個停車場正正在瀑布兩邊,我因為無概念,無特別set去邊個停車場,結果G神帶左我去下游的停車場。感謝上天,雖然仍然大風,但喺重要景點的日子比個大晴天我,令我睇到氣勢磅礴的大瀑布及雙彩虹,好有打牌四圈至開糊,運氣番哂嚟的感覺。太后靜左咁多日,今日來到大舞台,當然又表演危險動作啦!一路上叫人唔使扶唔使陪就梗㗎啦,但最嚇破胆係當我地在瀑布頂小心翼翼的行來行去揀位影相時,太后居然又話要影!我同駕駛員只好硬著頭皮,好似太監一樣誠惶誠恐地扶住太后,影完立即勒令佢行番埋去,不得停留,因為一不小心失平衡就會跌落呢個出名水量勁,落差高的大瀑布,到時真係渣都無,嚇Q死我。所以同太后去旅行真係要食定驚風散。

 

在家早餐,呢款芝士ham 三文治我百吃不厭,有埋rocket 菜更好

 

IMG_6207.JPG

 

開車往Dettifoss,最後要行一大段沙石路,聽講冬天常常封路。

 

IMG_6208.JPG

 

又見月球景觀

 

IMG_6209.JPG

 

泊底車後行往瀑布,全部係石路,景色原始,似登陸另一星球

 

IMG_6210.JPG

 

IMG_6211.JPG

 

見到Dettifoss喇,瀑布水力猛,整個河谷都係水花

 

IMG_6212.JPG

 

終於見到傳說中的雙彩虹喇

 

IMG_6213.JPG

 

IMG_6215.JPG

 

太后同我影左呢張相,我幾鍾意,發覺佢原來影得唔錯,之後繼續有比機會佢

 

IMG_6214.JPG

 

瀑布頂,水勢洶湧

 

IMG_6216.JPG

 

瀑布與彩虹

 

IMG_6217.JPG

 

趴喺度睇仲刺激,留住這一刻

 

IMG_6218.JPG

 

話說我同美魔女之前兩個人去過幾次旅行,悶悶地時我提議不如玩個「今日膽搏膽」遊戲,即係做一d平常唔會做的無聊嘢,例如著套睡衣出街之類,後來為免有辱國體,一直無玩,今次在瀑布頂行來行去,真係好有「今日膽搏膽」的感覺

 

IMG_6219.JPG

 

點知太后居然話要影相,仲要行到咁出,嚇死人

 

IMG_6220.JPG

 

情侶最重要係啱節奏,相比之下,其實美魔女比駕駛員更配合我的節奏,忍唔住同佢影張情侶相

 

IMG_6221.JPG

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()