IMG_5772.JPG

今日午飯遇著5個為食鬼,好開心!話說我一條友在相熟餐廳食午餐,首先同店員棋哥飲幾杯,見到餐牌上有個鮑魚、蜆焗飯好吸引,但棋哥話個飯係二至三人份量,我一個人食唔哂,叫我唔好點,我實在忍唔住,燒賣就燒賣,照點。上枱時隔離枱的高貴兩母女好有興趣,係咁望住,相請不如偶遇,反正我食唔哂,就邀請兩位一齊食,兩位又好客氣,同我分享佢地的pasta同甜品。一傾之下,原來大家都係為食貓,於是一路食一路分享食經,大家傾得興起,再發現原來店內有另一個孤獨試食家都係為食貓,已經同棋哥傾緊,結果五個互不相識的人就興高采烈地交換心水餐廳,不亦樂乎,雖然萍水相逢,但係一個好有趣的偶遇。

 

餐廳已變為two man band,好free,廚師(亦即係老闆)可以為所欲為,廚房已經成為佢個實驗室,喜歡煮乜就煮乜。小店逢星期一至六營業,午餐只開星期二及四五六,不過若無booking 就唔開,晚市則星期一至六都有。二人組逢星期三會入坪洲買開鮮,睇下當日戰利品再決定餐單,應該幾有趣,下次試下先😁

 

之前食後感

https://hearoom.pixnet.net/blog/post/344124247-再訪queen-hollywood%40上環荷里活道

 

帶支手信去比棋哥,佢即時開嚟些牙,可惜燒酌我實在頂唔住,之後棋哥酒興到,比左幾杯佢喜歡的酒我試。清酒真係唔錯,可以發掘下

IMG_5785.JPG

老闆剛剛在日本買左個鍋回來煮飯。

IMG_5775.JPG

鮑魚、蜆焗飯,我以為係釜飯feel,點知打開水汪汪,似雜坎

IMG_5776.JPG

配料有新鮮原隻蜆、鮑魚及菇,好鮮味,飯內加左水牛芝士,口感更豐厚。我喜歡食雜坎,所以好受落,食左三碗,分左兩碗比人,呢度食物份量一向較少,其實係二人份量啦。

IMG_5780.JPG

兩碗飯換左咩回來?有是日意粉 : 白飯魚加日本蘿蔔拌柚子胡椒汁,成件事好日本。蘿蔔好多汁,意粉一貫有咬口

IMG_5779.JPG

仲有焦糖李子汁Pina cotta。其實我已勁飽,兩母女太客氣了,真正的開心share 

IMG_5786.JPG

IMG_5787.JPG

 

 

 

 

 

 
 
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()