IMG_5230.JPG

 

11/2018光顧

 

餐廳晚上做私房菜,在wish list 上有好一段日子,由於評價好壞參半,一直心大心細,今次終於的起心肝來試。餐廳隱身於舊式商場內的一個小鋪位,地方細小,晚餐係套餐,$350一位,無餐單,訂位時店主會問有乜唔食,我只通知店家朋友唔食牛,其他乜都食。菜價簡單,大路菜色,一般的沙律餐湯煎扒意粉,勝在份量足,大份到食唔哂,但食材同味道非常一般,烹調方式粗糙,我覺得麻麻。

 

餐廳在舊式商場角落,商場晚上基本上無人行,所以坐出鋪位外都無所謂。聽過有人叫佢隱世餐廳,不過自從有互聯網之後,我唔覺得呢個世界仲有隱世的地方。餐廳細細,桌椅都係迷你版。

 

IMG_5231.JPG

 

廚房都好細,不過菜式唔複雜,簡單廚房都應付到

 

IMG_5232.JPG

 

坐低送上一杯花茶,有幾款茶包選擇

 

IMG_5233.JPG

 

蟹餅拼沙律 蟹餅係餐廳的簽名菜,個樣似冰燒三層肉,脆脆酥餅底上有creamy 蟹肉,再鋪上芝士後火灸,做法幾特別,蟹肉味唔突出,我都係喜歡傳統煎蟹餅。三文魚沙律,沙律醬太多,好漏

 

IMG_5234.JPG

 

海鮮拼盤 全無鮮味,生蠔係美國蠔,大大隻又creamy,我最怕

 

IMG_5235.JPG

 

周打蜆肉湯 配料多,湯內滿滿的蜆肉洋蔥cream重,好膩

 

IMG_5236.JPG

 

慢煮黑毛豬扒 大大份,肉嫩,我覺得係全晚最好食,但前面的菜太滯,食唔哂,見到隔離枱兩個人食大大塊牛扒,唔知佢地點食。

 

IMG_5237.JPG

 

蝦肉磨菇意粉 蝦有點霉,磨菇半熟,意粉咸,唔得

 

IMG_5238.JPG

 

tiramisu 起粒,唔好食

 

IMG_5239.JPG

 

 

 

 

 

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()