IMG_5098.JPG

 

住宿為三房一廳大單位,廚厠齊全,有花園,另有洗衫房,提供洗衣及乾衣機,設備齊全,環境舒適。屋主Sara好識做生意。將大屋分成三部份出租,分別係主屋(我租住的單位),花園小屋及地牢房間,自己則住在主屋玄關旁的房間內。其實又係,Sara一個人住唔哂咁大間屋,分租出去可以增加收入,自己又可以有工作,無咁悶,我睇過佢住的房間,小小的一房一廳,麻雀雖小,五臟俱全,佢話呢間屋就快賣,我以為佢退休,原來佢會搬去另一個地方,已經買左屋,亦係經營民宿,咁始終呢邊唔係咁多遊客,我笑佢係富婆。呢度唔知會經營到幾時,睇下你會唔會成為呢間屋的最後租客。

 

資訊  

booking.com訂房

 

訂房時完全唔明點解一間屋可以有三個單位,相片又無標明每個單位的間格,有理無理訂左間最大的就算,直至入住時至知係咁樣分。門前可泊車,洗衣房在地牢,有洗衣及乾衣機,好方便

IMG_5099.JPG

 

客飯廳好大,飯桌背面的門通往花園

IMG_5100.JPG

 

IMG_5101.JPG

 

房間及洗手間在走廊兩邊,左手面的牆後就係sara的住所,有事可以隨時揾佢,雖然我地住兩晚都無呢個需要,但好有安全感。

 

IMG_5102.JPG

 

房間佈置簡單,就如一般住家

 

IMG_5103.JPG

 

房間二,小巧精緻,今晚美魔女有獨立房間,脫離太后,終於有覺好瞓

 

IMG_5104.JPG

 

房間三 太后的房間

 

IMG_5105.JPG

 

衛浴有按摩浴缸,我地當然無時間用

 

IMG_5106.JPG

 

廚房設備齊全,有焗爐,仲有張枱可以在廚房內食早餐,好有住家feel

 

IMG_5107.JPG

 

從客廳外望後園,有燒烤爐

 

IMG_5108.JPG

 

後園,只有大單位租客有使用權

 

IMG_5109.JPG

 

IMG_5111.JPG

 

可以坐喺度等極光,我當然等唔到

 

IMG_5110.JPG

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()