IMG_4843.JPG

11/2018 光顧

 

小店做得用心,麵底及配料選擇多,湯底好味,喺埋單之前都諗緊下次來再試其他湯底。埋單$81,心諗一碗麵加一杯飲品要咁貴?以為計錯數,問下至知無計錯數,係自己點的時候無睇價錢,又原來收左最低消費$20。當日二人同行但只有我一個人食,友人因爲之前食左嘢,只陪我食。店方見友人唔食嘢,叫佢點杯飲品,友人於是點左杯$10的豆漿,我點左碗六十幾蚊的車仔麵。雖然店內當眼處已寫明每位最低消費$20,但餐廳當晚大把位,我又唔係幫襯十元八塊,諗住唔會收最低消費,點知都係收左,我明白係應該比的,十蚊亦只係小數目 ,而且店方亦好心提左友人點飲品,只係比得有點不是味兒。佢均真我孤寒,大家唔夾,就算覺得食物做得唔錯都唔會再來了。再講一次,純粹係我個人感覺問題。

 

門面簡潔清新,當晚係平日,過左食飯時間,客人唔多

 

IMG_4845.JPG

 

可愛的海報,主打特色湯底

 

IMG_4846.JPG

 

好多款點菜紙,其實除左飯類以外,多款點菜紙的配料都係一樣,只係湯底張擇不同。

 

IMG_4847.JPG

 

IMG_4848.JPG

 

胡椒豬肚湯配上海麵、豬大腸同鹵水蛋 湯底充滿胡椒辣,已配埋一份豬肚,幾好味,食完有點口渴,但可接受。豬大腸夠厚身入味,不俗。

 

IMG_4849.JPG

 

粟米芝士煎蛋捲  同我自己整的無分別,但我喺屋企整的成本都要$6,呢度唔使整唔使洗,收$12,合理。

 

IMG_4850.JPG

IMG_4851.JPG

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()