IMG_1937.JPG

10/2018光顧

 

首次接觸沾麵係喺東京的風雲兒。從來對拉麵興趣不大的我,只係慕名而至,點知就食左碗好正的麵。之後喺香港曾經食過近似的,但可惜已結業,最近見到呢間風雲丸,好似幾像樣,心想又有好沾麵食,可惜除左麵條以外,其他一概失望。慶幸年輕侍應幾醒目,快手快腳,態度幾好。

 

駕駛員愛食拉麵,本來諗住好食就同佢去食,事後同佢講話唔好食,佢滿不在乎地講 : 無問題吖,你嗰d成舊水一碗的拉麵唔啱我.......

 

東京風雲兒分享

https://hearoom.pixnet.net/blog/post/152614807

 

店面幾大

IMG_1939.JPG

麵條有不同份量選擇,食幾多點幾多,唔浪費,幾好

IMG_2887.JPG

有期間限定選擇

IMG_1943.JPG

IMG_1942.JPG

豚骨魚介味玉沾麵   麵條粗身彈牙,沾麵的湯上枱時熱辣辣仲滾到起泡,但估唔到湯內完全無配料,湯似稀漿糊,但又完全唔掛麵。叉燒、筍同蛋零落地放在麵上,叉燒肉鞋,邊皮更帶點乾硬,絕對唔合格,筍太甜,玉子可以

IMG_1944.JPG

IMG_1946.JPG

辛口沙拉羽根餃子 上枱時係普通餃子,反映後攞回廚房pat上辣醬同沙律醬再上枱,倉辣的辣醬完全蓋過餃子的味道,其實餃子味道不俗,皮薄饀足,點最基本的好了。

IMG_1948.JPG

IMG_1951.JPG

 

 

 

 

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()