IMG_1651.JPG

 

今次的組合有點奇怪,原本係意大利之旅的班底再次結伴同遊,之後加入太后,後來因為另一位朋友未能隨行,結果團員變成我、駕駛員、太后同美魔女。事前已跟美魔女坦白與太后同行的種種不便,加上睇埋我的太后語錄及平日我向佢呻的種種,佢仍然肯接受挑戰,簡直係勇士。凌晨機在香港出發,在機塲的時候,聰明的美魔女已看出呢團奇特的節奏 : 心急的太后加龜速的駕駛員。即係若你行一條直線,太后一定係最前,駕駛員在最後,我同美魔女在中間,距離係N咁多個馬位。所以美魔女已暗暗地做好準備mark 住太后,我就負責催促駕駛員,一個不合節奏的旅程正式展開。

 

行李叠到移民咁feel我記得太后明明每次去旅行都只有一個中喼,點知食次帶左一大一細,好彩無信佢,租左㗎大車

 

IMG_1646.JPG

 

經過一番向前走向後走之後,終於來到機口上機

 

IMG_1647.JPG

 

9小時機程唔太難過,在雨中抵達芬蘭赫爾辛基機場

 

IMG_1648.JPG

 

2016年挪威之旅亦喺呢個機場轉機,有熟悉的感覺

 

IMG_1649.JPG

 

等轉機,搭飛機係世上最浪費時間的事情之一

 

IMG_1650.JPG

 

冰島我來也!

 

IMG_1651.JPG

 

 

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()