IMG_1773.JPG

 

連埋轉機等侯時間,15小時後終於由香港到達冰島,難得太后仍精神奕奕,讚👍🏻。抵達後先去攞車,因為睇過網友分享話冰島的車損耗厲害,攞車時要check 清楚,避免還車時爭㘭,所以我地都睇得好認真。搞完一輪,出到市區已經係中午,先醫肚。介紹話冰島有開好出名的熱狗店,反正就在我地超市入貨的商場內,就以熱狗當午餐,好彩太后無嫌棄。今日無安排景點,因為知道長途機後大家都會攰,喺超市入完貨,行下附近的店鋪,又未夠鐘check in, 於是去埋Perlan就開車往今晚的住宿。

 

一落機當然係攞行李,見到呢排車,心想冰島果然與別不同,行李車居然同超市車係一樣!結果原來呢排真係超市車,因為行李帶旁就有間Dutyfree。真係若要人不知,唔多咁低b

 

IMG_1771.JPG

 

Puffin 破頂而出

 

IMG_1772.JPG

 

某些租車公司要坐shuttle bus 去攞車,例如我幫襯的sixt

 

IMG_1774.JPG

 

基本上好多租車公司都要坐shuttle 至到,所以站頭好多人排隊

 

IMG_1775.JPG

 

shuttle bus 係循環線,途經4個站,好彩sixt喺第一個站,唔使坐咁耐

 

IMG_1776.JPG

 

資料詳盡的地圖

 

IMG_1777.JPG

 

呢架車好大食。原本以為放唔哂行李,租車公司免費upgrade 架PAJERO 比我,但我怕比油錢比到破產,結果3個大喼,2件handcarry 同一個大背包都放得落,但沿途超市入貨要放後坐,後排都無鬆動位了

 

IMG_1778.JPG

 

彩虹來相迎

 

IMG_1779.JPG

 

先醫肚,羊肉腸熱狗。冰島興食羊多過食牛,條腸充滿羊肉味又唔膻,幾好。

 

IMG_1780.JPG

 

PERLAN 網友話可以免費在瞭望台睇雷市全景。太后有門票恐懼症,一見到個門口就退後兩步,不停搖手叫「要比錢!我唔入!」我已經習慣佢的病態,只係冷冷地同佢講句「免費的,你唔入就企門口等」

 

IMG_1781.JPG

 

傳說中免費內進的瞭望台已經要收費,我當然唔入,再上樓上餐廳睇睇,原來餐廳在圖頂內,food court 形式,我透過窗口望下雷市全景就算。

 

IMG_1782.JPG

 

IMG_1783.JPG

 

IMG_1784.JPG

 

館內進行維修,無咩好睇,點知太后居然對地下的攝影展有興趣

 

IMG_1785.JPG

 

太后要我影低呢張極光相,話若旅程睇唔到極光就睇呢張相,真係有備無患

 

IMG_1786.JPG

 

PERLAN係遊客必到景點之一,有sight seeing bus 車站,亦有好多tour到來。呢架車好有趣,似水陸兩用車

 

IMG_1787.JPG

 

離開城市,冰島自駕遊正式展開,雲好厚

 

IMG_1788.JPG

 

恐嚇性地提你小心駕駛

 

IMG_1789.JPG

 

途經沙灘,冰島大部份沙灘的沙都係黑色

 

IMG_1790.JPG

 

附近有騎馬團可以參加

 

IMG_1791.JPG

 

終於去到今晚住宿,由於只留一晚,想好好在小屋休息,打算在附近行下就算,順口問下屋主附近有咩好行,佢介紹左個揸車「好近」,落左車「行一陣」就到的野外hot spring比我,我呢個温泉控當然兩眼發光,即刻立毛巾起行。由於温泉衝昏頭腦,諗住個「好近」的温泉,用3小時來回應該好足夠,5點出發,8點日落前已經可以回來,煮個麵做晚餐就得,完全無仔細同G(google) 溝通。

 

IMG_1792.JPG

 

架車一路行,見行極未到(因為我心急),至發覺原來要半小時車程,來回已經要用一小時!落車後再了解温泉位置,原來由停車場行去温泉要個幾鐘,仲要係行山徑,至今我明白到今日泡温泉的希望係零。就算夠時間,太后都無可能行得到,但一塲來到,點都要行一小段。點知一開始行無耐,已經有好多飛蠅,唔明點解咁涼的天氣都有咁多飛蠅,太后圍剿得極不耐煩,唔願意再行,留喺原地等,駕駛員陪佢,順便玩航拍,我就同美魔女行上山坡再回來,叫做到此一遊。其實一路行上去反而無飛蠅,去到半山見到著羽絨著到小露寶一樣的太后雙手舞動係咁拍飛蠅,好搞笑。駕駛員仲報告話好似有幾隻飛左入口,飛蠅嬲完A再入佢口......OMG !去hot spring 會經過小鎮Hveragerði,小鎮處於地熱地帶,有餐廳用地熱能量煮食作噱頭。小鎮好細,得一條街,街頭至街尾三分鐘車程,但幾骨子,有可愛的商店及温室。我因為趕時間,無停低影相,走的時候商店又關門了。只影到呢個設在餐廳後門的地熱蒸爐

 

IMG_1919.JPG

 

泊好車後就見到地圖,千萬咪以為呢度係咩秘景,我下午五點到來都仲泊滿車,好多遊人。

 

IMG_1793.JPG

 

景點介紹牌,地方唔錯㗎

 

IMG_1921.JPG

 

好多景點都有道閘,用來阻擋馬牛羊進入

 

IMG_1922.JPG

 

過左河就起步

 

IMG_1923.JPG

 

沿途流落嚟的溪水都係熱的

 

IMG_1924.JPG

 

條路鋪好哂,唔難行。係上山可能攰少少

 

IMG_1925.JPG

 

從山腰往下望

 

IMG_1926.JPG

 

泉眼好熱㗎

 

IMG_1927.JPG

 

IMG_1928.JPG

 

冰島天氣唔穩定,遇到咁好天氣,唔行對唔住自己,所以點都要行......行上少少

 

IMG_1929.JPG

 

同美魔女留影,叫做來過

 

IMG_1930.JPG

 

回到住處,到海邊欣賞日落晚霞

 

IMG_1794.JPG

IMG_1795.JPG

 

負責廚部的美魔女開工了,豐富晚餐。好長的一天,餐後太后同駕駛員倦極入睡,我同美魔女決定守夜等極光

 

IMG_1796.JPG

 

好喜歡的海邊小屋,晚上點上蠟燭,好有氣氛 (其實點完我關左燈,好有氣氛好好feel,不過太黑影唔到) 屋主的朋友住隔離屋,佢好好,喺晚上十點幾特登過來通知我今晚可能有極光,叫我地等。太后同駕駛員都瞓左,得我同美魔女守夜,最後雖然等唔到,但可以喺美麗的星空下享受寧靜的晚上,一樣開心。

 

IMG_1932.JPG

 

 

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()