IMG_6624.JPG

8/2018 光顧

北角店開左多年,今次做「過海龍」,來九龍開分店。新店比舊店舒適整潔,傳統潮州菜色。味道一般,服務殷勤友善,中規中矩的一餐。

 

北角店食後感

https://www.facebook.com/355756624585953/posts/729368813891397/

 

大腸拼鵝肉 鹵水味道温和,大腸肉厚入味,鵝肉肥膏頗厚,肉質柔軟

IMG_6619.JPG

咸肉豆腐湯 咸肉係大片五花腩肉,略略煎香,但味道欠奉,整體味道係湯還湯,肉還肉,而且大塊肉感覺有點怪怪的。

IMG_6620.JPG

薑蔥生蠔煲 侍應推介,好誠實地話當晚有一圍係寫菜單訂位,廚師買多左,生蠔煲好好味,唔好浪費,我喜歡呢個食左誠實豆沙包的姐姐,落單。煲仔上枱香噴噴,生蠔飽滿,煎得香口,好味,真係信者得救。

IMG_6621.JPG

方魚肉碎粥 食完唔太口渴,完

IMG_6622.JPG

 

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()