IMG_6479.JPG

 

MUSTARDTIPSY再到LITTLE TIPSY,似乎老闆正落力打造飲食皇國。相對MUSTARD的玩味,TIPSY的中產,今次LITTLE TIPSY 走的路線較大眾化。餐廳在商厦內,晚餐由$158 $288,包頭盤主菜飲品,喺今時今日的觀塘區已算實惠。食物水準不俗,可能幾間餐廳食材一齊入貨,就算百零蚊一個晚餐都唔會將價就貨。午餐提供頭盤自助餐,聽講好受歡迎,喺附近工作的朋友不妨一試。

裝修簡約morden,但有點飯堂feel

IMG_6478.JPG

IMG_6794.JPG

餐包toast過,外脆內軟,普通

IMG_6482.JPG

頭盤 蕃薯麵團配辣肉腸火箭菜 

幾有趣的組合,全部食材暖暖的,感覺似食pasta 唔落sauce。蕃薯麵團甜甜軟糯,配惹味的辣肉腸又ok喎。好少食熟的火箭菜,口感幾似菠菜。

IMG_6484.JPG

北海道南瓜意大利飯配忌廉芝士

 平時好多地方單點已經要$158,呢度有個餐,所以覺得幾實惠。意大利飯香,食到粒粒南瓜,唔會溶哂,飯上鋪左炸過的法國野米,令個飯更有口感,但我就覺得做多左。可能加左cream cheese,個飯愈食愈咸,不過可以接受。飯後包一杯飲品,除左一般咖啡茶,仲有花茶可選。甜品另加$40

IMG_6486.JPG

晚市套餐,一個月轉一次,暫時無散點,但有小食選擇

IMG_6476.JPG

午市及下午茶餐牌

IMG_6481.JPG

 

IMG_6480.JPG

 

 

 

 

 

 

 

 
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()