IMG_5932.JPG

晨早五點幾到perth 機場,先過關,要知道澳洲海關較嚴,我地雖然唔使開喼查,但排左兩轉隊都用左大半個鐘。攞車時又因為攪錯型號,要再安排,結果出到市區已經8點幾,剛好係早餐時間。澳洲的cafe文化我一向甚為欣賞,除左咖啡好之外,食物亦可口,皆因食材新鮮,雖然來來去去都係芝士麵包雞蛋牛油果蘑菇,但唔知點解都好多變化,食得好開心。食完早餐後,自駕遊正式開始。開車往今晚住宿的Geraldton鎮,沿途見到啡色的景點牌就入,亂點揀左個Two Rock’的景點,行完都唔知景點係咩,結果去到商場門口見到張相就明哂。中途喺超級旅客餐廳Lobster Shack 食龍蝦做午餐,估唔龍蝦鮮甜彈牙,幾好食。飯後再上路,去完超市入貨已天黑,先生太太在飛機上無覺好瞓,先生要揸左成日車,太太又要下廚,辛苦哂。

 

資訊 :

La Veen Coffee 

Address : 90 King st. (Cnr. Wellington st.),Perth WA 6000 , Australia

 

Lobster Shack 

Address : 37 Catalonia St, Cervantes WA 6511, Australia 

 

一早落機,好攰

IMG_5909.JPG

先醫肚,La Veen Coffee ,在perth CBD, 聽講幾出名,餐廳在歷史建築物內,感覺有型。

 

IMG_5910.JPG

IMG_5911.JPG

同好多cafe 一樣,有自家logo,咖啡出品

IMG_5912.JPG

IMG_5913.JPG

Pastry sandwich 等在廚房即製,款式多,賣完換另一款,隨意地於玻上寫上食品名稱

IMG_5914.JPG

Omelette,egg benedict, bagel, avocado on toast,久違了的美味,香港食唔到。

IMG_5915.JPG

正式踏上自駕旅程

IMG_5916.JPG

先去亂選景點 : Two Rock,點知見到個遊艇會

IMG_5917.JPG

小朋友有理無理,狂跑放電。其實對於小朋友,去邊度唔重要,最緊要係空間

IMG_5918.JPG

IMG_5919.JPG

好特別的植物,成隻天鵝咁。

IMG_5920.JPG

原來two rock 係海上的風化石,我有見到,但連舉機影相的興致都無,跟住發覺西澳沿岸有好多類似風景。

IMG_5921.JPG

午餐在Lobster Shack 

IMG_5922.JPG

基本上全部顧客都係連亜洲人,似乎大家都喜歡龍蝦。幾大間,室內室外都有坐位

IMG_5923.JPG

天氣好更可以坐海邊雅座

IMG_5924.JPG

餐牌

IMG_5925.JPG

有中文㗎

IMG_5926.JPG

可能亞洲人多,龍蝦餐有飯跟。另外龍蝦漢堡都好味,真材實料啖啖龍蝦肉,薯條炸得香。反而筒蝦麻麻。

IMG_5927.JPG

IMG_5928.JPG

可以外賣回家自己整

IMG_5929.JPG

又見到特別的植物,葉子有點肉肉的

IMG_5930.JPG

飯後又開車,經過白色沙丘,從前未見過的自然景色

IMG_5931.JPG

又見特別植物,一棵小樹有枝天線一樣的枝伸出來,好得意。

IMG_5933.JPG

行左好耐公路,終於到城鎮,先去超市入貨,兩位靚媽似放監,狂買。

IMG_5934.JPG

去到住宿天都黑哂,G神指呢條路,感覺詭異,所以先生每每盡踩,希望入黑前可到住宿,但往後的行程都係做唔到...,,

IMG_5935.JPG

 

 

 

 

 
 
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()