close

IMG_2190.JPG

 

6/2018 光顧

之前只係來飲咖啡,今次試下食物。點左個班尼迪,加$25有件蛋糕,再加杯咖啡,成個套餐,感覺完滿。味道不俗,賣相討好,難怪成日要排隊。
 
煙三文魚班尼迪 賣相不俗,無論蛋、荷蘭汁、煙三文魚都對辧,好感謝佢肯正正經經比我muffin墊底,沙律唔夠新鮮但可以接受。
 
IMG_2192.JPG
 
見到加$25可以食到原價$42的蛋糕,即起貪念,忘記肥胖。Flat white 味道一般,但喺荃灣區已經算係咁
 
IMG_2193.JPG
 
stone 初睇餐牌時唔明點解叫stone,因為味道係黑芝麻、柚子及cheese cream等。上枱至明白原來stone係蛋糕的造型,用黑芝麻cream做成似石頭的外表,內裡有柚子香的cream cheese,味道輕盈清新,好有心思又好味。
 

IMG_2196.JPG

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()