IMG_2425.JPG

 

一早起身先去仙台朝市,呢個朝市雖然都係遊客必到,但仍然好地道,就似我屋企樓下的街市一樣,當然食材靚好多,太后行得好開心,可惜當日落大雨,否則更盡興。太后選左幾個生果,放回酒店就出發去松島。今日天氣同昨日差得遠,昨日天朗氣清,萬里無雲,今日天陰有雨,氣溫仲差左十度,幾凍下。

 

坐火車大半個鐘就 抵達松島海岸,好彩到步時已停雨,雖然仍係天陰陰,不過唔落雨已經好彩。松島其實係附近260個島的統稱,小島散落於海上,所以遊松島最好係坐船遊覽,可惜太后唔喜歡坐船,只好四圍行。松島雖然係日本三景之一 (另外兩個係天橋立同宮島),但我就唔覺得特別吸引,不過都有好多遊客。我地慢慢散步,行下橋睇下寺,去松島海鮮市場食午餐,可能有皇兒相伴,加上行程輕鬆,太后鳳顏大悦,居然讚賞風景不俗。需知太后見過好多名山大川,大部分地方都未能得到佢的讚賞,多年來只讚過挪威的景色同俄羅斯冬宮的驚艷,所以我有點懷疑佢精神失調。

 

之後返回市內晚餐,特別揀間居酒屋比太后感受下地道餐廳的風味,可惜太后話 地方雜亂,食物普通, 唔太欣賞,食完就回酒店休息。

 

一早去酒店旁的仙台朝市,原來已經有70年歷史

 

IMG_2416.JPG

 

仙台朝市雖然都係遊客到仙台的旅遊熱點,但 唔似錦市場、黑門市場、函館朝市等大型市場,仙台朝市規模較細,而且好地道

 

IMG_2417.JPG

 

蔬果好新鮮好吸引,真係想買哂番屋企,下次來日本要租間有廚房的住宿

 

IMG_2418.JPG

 

自家製飯團店

 

IMG_2419.JPG

 

太后買左少少水果放回酒店就出發。其實朝市開到下午,晏d來都得。番茄仔好甜,第二日又再買

 

IMG_2420.JPG

 

出發往松島,乘搭仙石線,四十分鐘左右就到

 

IMG_2421.JPG

 

到站

 

IMG_2422.JPG

 

試下著名的燒魚板,即係魚餅,買完後自己放在爐上烤,有清茶供應,可以當係一個節目,估唔到好味又彈牙,最衰要冷藏,否則買回家放湯煮麵都好味。

 

IMG_2423.JPG

 

路邊的鈴蘭,我愛鈴蘭

 

IMG_2424.JPG

 

先去円通院,內裡的庭園同片片新綠,令眼睛好舒服,吸啖氣都清新d

 

IMG_2426.JPG

IMG_2427.JPG

IMG_2428.JPG

 

行入墓園,氣氛陰森,但又帶點神秘的感覺

 

IMG_2429.JPG

IMG_2430.JPG

 

鰻塚,我食咁多鰻魚,係咪應該鞠個躬?

 

IMG_2431.JPG

 

午餐於松島海鮮市場

 

IMG_2433.JPG

 

來到松島當然要食名物松島蠔,不過無哂生蠔,只能食熟蠔,套餐有太后喜歡的魷魚,食物味道一般,熟蠔始終無生蠔鮮甜

 

IMG_2434.JPG

 

五大堂

 

IMG_2435.JPG

 

松島的確好多遊客,想清靜點,可以去福蒲島, 可能因為要比200円過橋,人流真係少好多

 

IMG_2438.JPG

 

太后知道要比錢,唔肯行(吹漲)。我懶得爭辯,自己買兩張飛,同佢講若佢唔入都係浪費左張飛,佢至死死氣跟住。其實佢唔係唔想去,只係唔捨得200yen

 

IMG_2437.JPG

 

IMG_0030.JPG

 

個島頗大,不過太后腳骨力有限,只係行左少少

 

IMG_2439.JPG

 

可以近點睇小島,似浮在海上的盆景

 

IMG_2440.JPG

IMG_0025.JPG

IMG_0028.JPG

 

IMG_0029.JPG

 

可愛小影

 

IMG_2432.JPG

 

雲石紋花貓

 

IMG_2436.JPG

 

可能天氣麻麻,我唔覺得松島好吸引,風景一般,不過秋天來賞楓應該會好靚。當日隨心而行,無話要睇幾多,感覺足夠就離開。

 

IMG_2441.JPG

居酒屋晚餐,太后唔欣賞

 

IMG_2442.JPG

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()