IMG_2307.JPG

6/2018光顧 漢發麵家@深水埗大南街

我在附近飲咖啡時見到餐廳一係無開,一係就排哂隊,心諗應該係勁,今次行過,的起心肝入去食。一條友,點個豬潤加腸仔麵。落單時侍應問要唔要埋炸雲吞,話唔點就無,因為只限落一次單,於是我就好似有今生無來世咁,咬一咬牙,點埋佢。碗豬潤麵一上枱我已經呆左,舊舊都厚到似朱唇咁,點KO呢?之後再來碟炸雲吞,實在唔想浪費,問埋同枱的食客有無興趣分兩粒,佢地的反應幾愕然,不過都幫手食左兩件,大家仲講左幾句,分享就係咁快樂。下次各位若見到有條友無端端叫你幫手食嘢,嗰個應該係我,到時麻煩幫幫手😁

 

豬潤加腸仔麵,見枱頭有余均益同荔枝醋,放心食麵。麵質爽,加埋余均益同荔枝醋,天作之合。豬潤厚身得來柔軟,少少粉,口感十足,一上枱時見到好多塊,諗住一定食唔哂,點知學搭枱食友咁話 咪睇佢大大塊厚到死,其實食下一塊食下一塊唔多覺,聽到時個心仲冷笑緊,原來他所說的都是真的🤣🤣腸仔炸過,香口

IMG_1651.JPG

炸雲吞 雲吞皮薄又脆,蝦肉彈牙爽甜,配加左wasabi的沙律醬,無咁膩,細細粒,一啖一粒,其實諗諗下都應該食得哂

 

IMG_1650.JPG

IMG_1652.JPG

IMG_1653.JPG

 

食完後去對面Cafe Sausalito,我喜歡的咖啡店飲咖啡

https://hearoom.pixnet.net/blog/post/340155771-cafe-sausalito%40深水埗

IMG_1656.JPG

真係物以類聚,原來店中用的咖啡豆都係來自我喜歡的brew note,難怪啱口味。brew note近年同好多獨立咖啡店合作,發展得唔錯呢

IMG_1658.JPG

 

 

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()