IMG_2125.JPG

(新店在工厦樓上,都幾靜,出𨋢後轉左再轉右就見到呢張咁清新的壁畫)

5/2018 光顧

終於等到你回來!鰂魚涌的PREGIO係少數我會回頭的咖啡店,食物同咖啡均水準不俗,雖然我唔係成日幫襯,但對於我來講,已經係回頭最多的咖啡店。之前佢結束營業都有點不捨,一睇雜誌知道前PREGIO員工原班人馬,幾位有夢想又有實力的年輕人今次自己做老闆再開店,命名Nutmad,第二日立即仆去幫襯。今次終於有機會同「後生仔,傾下偈」,廚師有抱負,唔係甚麼藍帶、米芝蓮、酒店出身,但對於我,話之你掛到成身牌,最緊要好食。師傅仔對煮食有heart,一食就知,又喜歡鑽研菜色,所以成日有新搞作。咖啡師一向專業,但我水平有限,只知佢沖比我的奶啡香濃幼滑,好合心意。餐廳營業時間為12:007:00,逢星期五六會做晚市,營業至10:30,晚餐以套餐為主,下個post再寫。衷心希望餐廳能持續發展下去。

 

餐廳裝修簡單明亮,小清新風格,窗前一列坐位,感覺開揚,個人認為係餐廳亮點。當日一路坐,一路有舊客上門,真係儲落好多粉絲。

IMG_1133.JPG

開放式廚房,設有吧枱,係咪為未來tasting menu 鋪路?客人少的時候問題不大,若滿座時,不停出餐,可能油煙會有點重

IMG_1132.JPG

IMG_2126.JPG

IMG_1134.JPG

 

煙燻豬豬卡邦尼 幹粗活的我一開始以為有舊豬肉會好飽肚,但我諗多左,豬肉係三款不同的豬肉片 : 豬面肉、煙腩片同意大利煙肉,三款肉片,不同質感,廚師話一般會用煙腩片,取其油香,但佢認為太油太滯,所以配較瘦的煙肉及煎得脆香的豬面肉,雖然食落感覺不大,但有用心。其實我最欣賞個卡邦尼汁,捨棄忌廉,只用芝士及蛋汁,望落以為無汁,但食落就知每條意粉都有蛋汁包住,食得出的蛋味,但又唔heavy,意粉有咬口,若可以比多住我就好。

IMG_1137.JPG

點左flat white,但咖啡師話開業初期只做黑啡同白啡,白啡用double shot,會比latte 少點奶,但味道又比flat white 厚些,我唔明佢講咩,只知出來的味道同以前一樣,香濃幼滑,合我心意。

IMG_1140.JPG

 

 

 

 

 

 

 
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()