IMG_8497.JPG

4/2018光顧

 

開左好多年的西日式酒吧,早年以拉麵做宣傳,近年拉麵似乎由主角退下,變成餐牌的其中一道菜。一直唔捨得來食,但近年拉麵的價錢大家有目共睹,在一件污兩件穢的大前題下,我義無反顧地步入餐廳。見餐牌上其他小食都好吸引,可惜我銀両有限,只夠食拉麵。

 

可愛的拉麵碗,但份量少,對於我只夠下午茶,我見豬骨湯麵有半份選,對於生大食積的我可能只係早餐份量。

IMG_8492.JPG

五行焦香味噌拉麵  點餐時侍應有問湯底要少油定正常,我未食過,無謂加加減減,要正常。湯底黑漆漆,有焦濃味,幾香。湯底係油膩但可以接受,若選少油可能無左個風味。麵條偏硬,叉燒鬆化帶油脂,糖心蛋好味,整體不俗,食完唔使猛飲水。

IMG_8493.JPG

洋化的外表,東洋內涵,好啱工餘時候來鬆一鬆。

 

 

IMG_8495.JPG

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()