IMG_9040.JPG

4/2018光顧

對於小店可以開分店特別感到高興,所以一定要幫襯。本店在深水埗,位置吊腳,雖然天后呢間都唔就腳,不過係我活動範圍。湯粉繼續大大碗,水準普通,不過真材實料唔口渴,價錢合理,簡單一餐,係雲吞麵以外的選擇。仲有越式三文治,有機會再試下。

 

之前深水埗店食後感

https://hearoom.pixnet.net/blog/post/297153026

 

門面同裝修簡單,小食店格局

IMG_9041.JPG

米紙蝦卷 配花生做的醬汁,好香

IMG_9042.JPG

豬肉撈檬 豬肉烤得香,扎肉彈牙,碗麵成坐小山咁,細食的朋友話食極都有

IMG_9043.JPG

蟹膏蕃茄湯檬 檬粉可以轉河粉,蟹膏係由蟹肉同蛋溝埋,個樣同口感都似蜂巢豆腐,無乜蟹味,不過幾得意。再加上扎肉,豆卜同生菜,好大堆頭。不過湯底較清,茄味唔濃。

IMG_9044.JPG

扎肉湯河 九層塔落到唔使錢咁,搞到個湯都係濃濃的九層塔味,未必個個頂得住,我食左幾口都放棄。扎肉厚切,內有豬耳,有咬口又彈牙

IMG_9045.JPG

班蘭綠豆糕 煙煙靱靭又唔太甜,不俗

IMG_9046.JPG

IMG_9048.JPG

IMG_9049.JPG

 

 

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()