IMG_8221.JPG

(日本蠔 頗鮮甜)

4/2018光顧

睇見推介話鰻魚飯出色,其他食物水準亦不錯,咁啱朋友想食日本菜,一於試下。打開餐牌已有點失望,完全係港式日菜的例牌,叫侍應介紹,佢推介我千二蚊起跳的omakase ,我當然唔會落搭,呢個格局我真係比唔落手,勉強點左幾款食品,食物質素唔差,但絶對唔值呢個價錢,朋友當機立斷叫埋單止蝕,轉場去食串燒。

 

題外話  : 多得朋友們的厚愛,見我分享咁多食後感,以為我一定好識食,所以好多時同我去食飯都由我作主選地方,亦會期待食到好嘢。我真係要澄清一下,其實我只係喜歡食,四圍試,唔係為左要寫文出post,因為喺未有社交平台以前我已經有呢個習慣。我喜歡周圍試菜,人多又可以點多d,所以多謝眾多好友成全,陪我一齊食,一齊伏。但咪再對我選的餐廳有不必要的期望🙏🏻🙏🏻😅

 

燒明太子

IMG_8222.JPG

八點刺身拼盤 刺身新鮮,但放在冰上我就麻麻地喜歡

IMG_8223.JPG

自家浸梅酒香甜,酒味淡薄,啱女士飲

IMG_8224.JPG

燒牛舌 唔夠厚,稍嫌油膩

IMG_8225.JPG

九州冰鎮番茄 唔知點解每次侍應都會堆介冰鎮番茄或番茄沙律,我又每次都會點,之後又每次都呻笨,唔明點解要咁貴食一個喺超市都買到的番茄,包括今次

IMG_8226.JPG

燒雞翼,燒金針菜係送的

IMG_8227.JPG

鰻魚飯 餐廳名物,鰻魚唔香唔肥,蒸得太稔,帶點泥味,唔知點解要加蛋絲,似食便當。似乎香港都好難揾到合心水的鰻魚飯

IMG_8228.JPG

 

 

 

 

 

 

 

 
 
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()