IMG_7993.JPG

(小小街坊店,可以坐二十人左右)

 

4/2018 光顧

睇到某個人氣blogger介紹話好好食,忍唔住隔日就去,街坊店,開在梨木道近石蔭邨,客人應該主要來自附近居民同工廠區打工仔,區外人就會好吊腳。食物抵食夾大件,好飽肚,但味道一般,睇嚟我同介紹者的口味有出入,又可能我無點招牌擔擔麵同小籠包。要我再特登過來就唔會了。不過在附近出沒的人都可以試下,勝在唔口渴,經濟實惠。

 

小店在斜路上,石蔭商場對落,當日勁大風,人都吹郁

IMG_7994.JPG

 

價錢相宜,店主寫明全部食物即點即做

 

IMG_7995.JPG

 

IMG_7996.JPG

 

豆漿清甜,有點豆味

 

IMG_7992.JPG

 

芥辣青瓜 青瓜爽脆,用日本wasabi,應該落左好多,勁攻鼻,我都食唔完,都係傳統的蒜泥啱我

 

IMG_7990.JPG

 

酸辣雲吞湯麵 酸辣湯內配料多,但味道唔酸唔辣,頗清淡,雲吞比一般上海店細少少,饀料同餃子皮分量一半半,麵質爽口,撈埋湯食唔會變得一pat pat,碗麵勁飽肚,但就欠左酸辣味。

 

IMG_7991.JPG

 

 

 

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()