close

IMG_6824.JPG

(餐廳在合和中心對面,好旺)

 

2/2018光顧

而家的年輕人真係愈來愈本事,二十零歲已經可以喺灣仔黃金地段開設一間靚靚咖啡餐廳。餐廳用工業風裝修,開放式廚房有兩個大焗爐,好認真咁,咖啡corner 精緻的咖啡器具,絕對唔係家家酒式經營。早午市提供brunch,晚上改為酒吧咖啡館。睇得出係好比心機經營,店主對自己要求幾高,硬件做得好足,樣樣都經過精挑細選,但軟件似乎未到位,咖啡精緻,食物擺碟都好靚,可惜兩樣味道都唔突出,座位較迫,做唔出休閒感,侍應忙,洗手間所有要refill的都無。一間睇好過食的餐廳。

 

工業風的室內裝修,有hi end 感,職員的圍裙都有設計 ,似足日本仔cafe

 

IMG_6825.JPG

 

開放式廚房同coffee bar喺餐廳一邊,另一邊係座位

 

IMG_6826.JPG

充咖啡的係老闆,日系文青look

IMG_6827.JPG

IMG_6828.JPG

IMG_6829.JPG

備長炭水

IMG_6830.JPG

煙肉egg benedict 煙肉係烤五花腩,擺碟靚,五花腩又香又juicy,poach egg 靚仔,配菜係kale,麵包係apricot &walnut bread,厚得來柔軟,啖啖果肉,幾好味。 不過kela唔係人人啱食,見隔離枱成碟放喺度。

IMG_6832.JPG

咖啡都有花臣搞,可以選fruity choco blend ,上枱時另有乾果伴飲,話可以帶出咖啡的味道,我唔知有咩分別,但飲落係香濃的。起碼叫做多幾粒嘢食下。

IMG_6833.JPG

 

 

IMG_6834.JPG

洗手間三大皆空,無厠紙、無抺手紙、無香氛

IMG_6835.JPG

IMG_6836.JPG

IMG_6837.JPG

IMG_6838.JPG

IMG_6839.JPG

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()