IMG_2855.JPG

 

(門面簡單清新,兩位店主就在小天地內造喜歡的咖啡)

 

2/2018光顧

又一個咖啡夢,兩位年輕人於工廠區的街角開設小小咖啡店,以外賣為主,連住小店的吧枱放幾張高櫈,在街頭一邊飲咖啡一邊同店主交談,一派悠然。咖啡香濃,除左一般手工咖啡外,仲有dirty tonic coffee,幾特別的選擇。選址幾有眼光,其實附近仲有幾間咖啡店,但呢間簡單親民,喺呢區算突出,加上商厦陸續入伙,應該做得住。

 

咖啡在小路的街角 (紅箭嘴處)

IMG_3914.JPG

 

外賣肥威,加$10一個朱古力酥,攞到番公司成個咸煎餅咁,不提也罷

IMG_2854.JPG

Dirty 凍鮮奶再dripshot espresso 落去,飲的時候一大啖,冷熱融和,幾有趣。之前睇書至知有呢款咖啡,點知轉頭就試到。

IMG_3916.JPG

過年收爐過來飲杯dirty,當日條街幾清靜,天氣又好,一d都唔似在觀塘街頭

IMG_3915.JPG

之後再來試tonic coffee ,其實我一向少飲凍飲,唔知點解覺得呢款飲品幾得意,特別再來。咖啡加入tonic water、紅糖、lime等,似一杯雞尾酒,味道幾特別,第一口什至有點咸咸地。唔難飲,不過唔啱我口味。

IMG_6289.JPG

加點一個麥味cream cheese bagel就係一份早餐。bagel 唔煙靱,似普通包。

 

IMG_6291.JPG

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()