IMG_4279.JPG

(小店門外圍滿人,行人都習以為常,行出馬路)

check out 後坐車回澳門散步,始終係喜歡舊區風情。行入下環,經過見到特別有間麵鋪要排隊,其他店唔使排。排隊的人又無攞住旅遊書,似當地人,望下見到係普通肉碎粉麵,應該唔會差得去邊,又跟住排。原來小店係食豬雜同豬肉丸粉,另外有越南牛河,可以選棵條(即貴刁)及河粉。湯底鮮甜,肉丸有咬口,總算無跟錯。老闆娘好有台型,悪形悪相,反而老闆好友善,知我地由香港過來,係咁向我地介紹小店。佢話奶茶係幾十前喺中環學,小店曾經於荃灣開業,後來因為太辛苦唔做。現在小店營業時間為8:302:003:006:00,星期日休息。老闆話師傅六十幾歲,唔想佢太辛苦,星期日太多人,所以唔開。另一個堅定我排隊的原因係排隊時見到一位揸住法拉利車匙的美女排隊買外賣,以我愚見,咁有錢都排,應該係好嘢

 

資料:

南洋粿條麵食店@下環

下環下環街77A

細細間,食完就走

IMG_4286.JPG

香港學沖的奶茶,朋友話凍奶茶好淡,唔好味。但飲熱的朋友就話唔錯

IMG_4281.JPG

我飲話梅梳打,甜甜酸酸夠醒冑

IMG_4282.JPG

青辣椒醋 青辣椒爽口,完全唔辣,醋加左糖,酸酸甜甜,加入湯粉內有化學作用

IMG_4280.JPG

豬肉丸粿條 內丸手打有咬口,無加粉所以好易散,就當肉碎粉食吧。所有粉的湯底都係豬骨洋蔥湯,應該係落左大量洋蔥,好鮮甜,唔覺油膩。

IMG_4283.JPG

豬肉丸豬什棵條 豬什爽,洗得乾淨無怪味,棵條好滑,連湯滑落喉嚨,過癮

IMG_4285.JPG

越南牛河 用鮮牛肉,湯底加左牛肉,味道又有變奏。不過河粉有點厚,鮮牛肉味濃但有點靱,都係點出名的豬肉丸豬什棵條好d

 

IMG_4284.JPG

 

 

 
 
 
 
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()