IMG_3363.JPG

(位處中環,當晚唔使排隊直入,但隔離周月拉麵店成日要排隊,莫非真係咁好食?揾日去排下?(一般犯賤無蝕底食客心態🤣

 

2/2018 光顧

我喜歡食湯麵,但對拉麵就麻麻,因為湯底通常好多味精,唔係太喜歡,不過每次睇到寫得好食到識飛的新聞稿,又忍唔住去食,雖然大部份都不合心意,但卻一次又一次的去試,真白痴。講番間拉麵店,之前喺跑馬地開業,無咁神心去食,如今在中環開分店,去到附近又試下。師傅們無論做型同工作都好認真,制服打哂呔,雞湯遂碗整熱再用電動攪拌棒打到起泡,令湯頭口感更滑,似法式濃湯,第一口飲係好有雞味,但第二口之後就變為平淡。拉麵粗身湯掛麵,炸牛榜絲油膩,蛋燻得又香又入味,溏心蛋黃美味。整體唔錯,但加隻蛋連加一要$168碗麵,仲要份量唔多,我就嫌唔多值得,試過就算。

 

碗夠大但份量唔多。

IMG_3361.JPG

似西式忌廉雞湯的湯底,有兩塊分別係薄的煙燻叉燒及厚的慢煮雞肉,前者味道香濃但太單薄,後者肉厚但只比白烚滑少少,我唔識欣賞。

IMG_3362.JPG

 

餐牌同隻杯都靚d

IMG_3360.JPG

 

IMG_3364.JPG

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()