IMG_3187.JPG

1/2018光顧

餐廳隱藏在小巷,店名好繞口,原來已開業7年。小店由兩位日藉師傅主理,再加一位好喜歡摺紙的侍應小姐,鐵三角,一腳踢,似家庭式料理。水準唔係好高,但食材新鮮度可以,最重要係極抵食,唔明點解仲要去食質素差的連鎖壽司店。餐廳逢星期日休息,假日開半晏,午餐至兩點,但侍應小姐話有時點半就關門,店主比較率性,去之前最好先致電查詢及訂位

 

地方細細,一眼見哂,無個室。有點住家的感覺

IMG_3188.JPG

 

侍應小姐的摺紙,好靚。讚佢勁,佢話係有時無生意時摺,過下日晨,坦白得可愛。

IMG_3190.JPG

午市套餐係貴價food court 咁嘅價錢,我二話不說,豪氣地點個最貴的,加埋一都唔使$400

IMG_3189.JPG

每個餐都有蒸蛋同沙律

IMG_3191.JPG

每個餐都有湯,入面有肥美魚肉

IMG_3192.JPG

呢個球型便當,點來影想都抵😜實際係睇得又食得,分三層,最高層係熱食,鹽燒鰤魚,炒豚肉。中間五件壽司,用料唔差,有金目鯛、中拖羅、帶子。下層係刺身飯,其本的海膽、魷魚都有

IMG_3193.JPG

隔離位兩夫婦見我眼望望,邀請我去影相。Daily lunch box 有飯及刺身,煮物每日不同$120,抵到喊。

IMG_3194.JPG

sushi set $130

IMG_3195.JPG

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()