IMG_0709.JPG

 

12/2017光顧

朋友夜放工,要約食飯一定要揀間夜收鋪的餐廳,朋友喜歡打邊爐但我又唔想,呢間收兩點,食物選擇多樣化,有西餐,火鍋同日本菜選擇,又係酒吧,大家都可以選到喜歡的,啱哂。食物質素可以,西餐幾精緻,日本菜麻麻,串燒有點油膩,壽司新鮮度普通。反而火鍋的椰青雞湯底好香,食材質素不俗。值得一讚係侍應們都係型仔型女,服務殷勤有禮。呢餐食物質素普通,我覺得overprice,不過合乎我的用餐條件,最好彩係有善長捐贈。

 

IMG_0675.JPG

 

番茄沙律 好食在超市都買到的中華沙律汁

 

IMG_0673.JPG

 

酒泡鮑魚 侍應推薦,酒味香,鮑魚甜,得幾塊,好迷你

 

IMG_0681.JPG

 

和風蟹肉松露酥皮捲 用牛油紙包住豐富饀料,做出玫瑰花造型,幾靚幾香口,但其實好細粒,名乎其實的小食

 

IMG_0684.JPG

 

磯煮鮑魚飯釀鵪鶉 食唔出有鮑魚,不過個飯幾香幾好食,飯粒黏口,鵪鶉肉嫩juicy

 

IMG_2019.JPG

 

清酒煮馬刀貝蜆 今期好似好興刀貝蜆,肉厚味鮮,見到必點

 

IMG_0689.JPG

 

板燒北海道珍寶帶子配3.6薯蓉 薯蓉好滑,帶子大大隻,味道一般。

 

IMG_0700.JPG

 

椰清雞湯底 火鍋湯底搞好多花臣,成個椰青同上湯,加埋放在銅鍋中的雞一齊上枱,型仔侍應先將雞件爆香再加入上湯及椰青,湯底加入椰青後更覺清甜,大家忍唔住係咁飲湯,同枱食友細心品嚐,想在家自製,希望日後有口福

 

IMG_2017.JPG

 

食友因為見到鄰枱碟牛肉好吸引,至有食火鍋的念頭。咁碟牛又真係唔錯,因為要留肚,三款餃子我都無食,朋友話不俗,不過一碟得4隻,計落成十幾蚊一隻,都幾貴。

 

IMG_2020.JPG

 

IMG_0683.JPG

 

日式食品應該係餐廳較遜色的一環。壽司新鮮度並通,點餐時話特上壽司餐有海膽,點知來到係無,補番件赤鯥比我。

 

IMG_0697.JPG

 

串燒油膩得來唔夠香。

 

IMG_2018.JPG

 

可能因為漏單同比錯壽司,侍應請我地食甜品,老婆餅底的tiramisu ,餅底帶甜,無話好特別,叫做有點特色,但我寧願食傳統的。另外有炸榴槤及炸香蕉。

 

IMG_0705.JPG

 

IMG_0706.JPG

餐廳面積頗大,裝修morden,大大個酒吧在餐廳中間,負責輕食同飲品,將餐廳分開兩邊,另外有樓上雅座,光顧當日侍應們忙到一頭煙,原來有個60人party,難得仍然保持好好的服務態度,抵讚

 

IMG_0701.JPG

IMG_0702.JPG

IMG_0703.JPG

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()