IMG_9895.JPG

12/2017 光顧

 

舊式麵店,細細間,好迫夾,非常街坊。粉麵細細碗,牛筋腩好稔,食到濃濃的八角陳皮味,完全係回憶中的味道。連價錢都係二十幾蚊碗,感覺時光倒流。鋪頭又細又窄,當日我都係坐門口的加位。店內食客大叔好好人,見我望住個位猶豫不決,主動話同我換位,咁我當然無麻煩人。老街坊就係咁有人情味。
 
 
 
雲吞米加腩汁,小時候最愛例牌。雲吞係散尾雲吞,皮厚左d,米粉爽口。
IMG_9894.JPG
 
牛筋腩麵 筋腩睇樣都知對辦,炆得夠時間,牛筋咬落黏口,仲有陳皮味,呢個就係回憶的味道。好多時年代久遠的味道都食唔番,一來係食材做法唔同左,其次有時可能自行為記憶的食物添加美味,時間愈遠,記憶中的食物愈覺好味,之後點都食唔番,但今次居然比我遇到回憶的味道,感覺良好。
 

IMG_9893.JPG

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()