IMG_0370.JPG

(酒店外貌,一間似校舍的小建築 。圖中的車係今次的戰車,toyota wish7人車坐4人,尾箱好多位放行李。)

 

我認為此住宿未到酒店水平,不過係一間清新的小旅館。揀呢度係因為房間夠大,有30m,價錢合理。酒店在民居範圍,生活機能性高,行幾步就係24小時玉出超市,附近好多餐廳,顧客以本地人為主,試左間串燒店,水準不俗。步行二十分鐘內可以到難波、木津市場及黑門市場等遊客熱點 (我喜歡行路,步程30分鐘以內的距離我都係行)。唔喜歡行路的可以坐地鐵,御筋堂線大國町站,坐去難波梅田都唔使轉線。6號出口步行5分鐘就到酒店,只有6號出口有𨋢,方便搬行李。離開時我推住29吋重24kg行李步行去南海難波站都只係二十分鐘左右,自覺幾方便,又唔會好似心齋橋一帶咁多人,住在民居中感覺生活化,又有另一種感受。不過若你要超方便的心齋橋區就唔好揀呢度。

 

從機場至酒店可以坐南海特急至難波站,步行20分鐘或坐南海特急至JR新今宮站轉車至今宮站,步行10分鐘至酒店。若平日出入坐地鐵至大国町站6號出口步行5分鐘

 

資訊 :

Midi Hotel

地址 :大阪市浪速区敷津西2-13-19

電話 : 06-6648-0100

 

門面簡潔清新,令我心生好感

 

IMG_0371.JPG

 

內部裝置似一間hostel

 

IMG_0372.JPG

 

走廊唔係密封,尾房門對住走火梯,感覺無咁安全,我地其中一間房係尾房,住左三晚,平安無事,反而比走廊內的房間清靜。

 

IMG_0374.JPG

 

每層都有common area,有水及微波爐

 

IMG_0373.JPG

 

入房除鞋

 

IMG_0375.JPG

 

房間設計簡單,全無多餘裝置,房間使用獨立分體式冷氣,外面天氣冷,我嫌衛浴內唔夠暖。

 

IMG_0376.JPG

 

有個手機提供,比你search 下附近景點、食店,不過係日文,我無花時間研究。

 

IMG_0377.JPG

 

房間夠大,放完床後仲可以放一張梳化床。

 

IMG_0378.JPG

 

我最喜歡的衛浴三權分立 : 浴室,便座,洗手盤分開,唔使等來等去

 

IMG_0379.JPG

 

IMG_0380.JPG

 

浴室分淋浴同浸浴間,有小櫈提供,幾認真

 

IMG_0381.JPG

 

房間有小冰箱同電水壺

 

IMG_0382.JPG

 

洗衫房在地下,有雜誌提供,等洗衫時可以打發時間

 

IMG_0383.JPG

 

早餐好抵食,我500yen一位,去便利店買個飯團加咖啡都要二百幾yen,呢度食唔使四圍行,食物選擇都唔算少,餐廳小清新裝修,食得過

 

IMG_0384.JPG

 

IMG_0385.JPG

 

IMG_0386.JPG

 

IMG_0387.JPG

 

再唔係去日本茶記,四百幾yen一個早餐,感受一下當地生活節奏

 

IMG_0388.JPG

 

行幾步就係玉出超市,24小時,旁邊的local 百貨店都開到凌晨一點(內裡的藥房關10點)。瞓唔著可以過來shopping

 

IMG_0389.JPG

 

圖中的箭咀係地鐵6號出口,去到地面轉入去直行,見到LAWSON轉石就係。若去完街回程時想去玉出超市行下就揀2號出口,轉入內街,總之有G神(Google )就無煩腦。

 

IMG_0390.JPG

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()