IMG_3301.JPG

 

今次因爲機票特價,所以坐日航,被安排坐細機,叫做有個幾精緻的飛機餐食。因為由東京至青森的車程遠,所以會坐JR往青森至開始自駕,非最後在秋田還車再坐HR返東京。今次買左張東日本火車證(成人五天彈性東北地區),之前喺EGL訂左比哂錢,到日本攞張單來換JR Pass就可以了,再攞埋之前網上預約席的pass,都搞左成半個鐘。若你在香港網上訂位,記住帶埋訂位用的credit card 去。

 

因為明日一早要坐新幹線往青森,所以選擇離車站幾分鐘路程的Mitsui Garden Hotel Ueno (上野三井花园饭店),從車站有天橋直駁過去又可以行隧道,都算方便。由於JR pass 可以坐埋Narita Express,所以就算住上野都放棄坐skyliner,喺東京再轉車。

 

到酒店check out放低行李都已經成七點幾,打算去秋葉原橋底的排檔食嘢,點知已經執左,後來見到間幾四正的拉麵店,求其食就算。好彩味道又唔錯,仲可以免費加一個麵,駕駛員不知幾滿足。

 

飯後返回上野,其實上野鬼咁熱鬧,早知喺度行就算,係要衰貪心,之後行個圈就回酒店休息。

 

而家去機塲lounge 食早餐迫人過麥當當,就算入得都無位,有得入唔入又覺得蝕底,我無資格入,唔使煩😜😜😜

 

IMG_3303.JPG

 

只要吼到特價,窮人都可以座日航

 

IMG_3304.JPG

其實香港都好靚

 

IMG_3321.JPG

 

IMG_3323.JPG

 

久違了的飛機餐

 

IMG_3324.JPG

 

JR要務員真係好窩心,將預約席的卷分好放入套內,仲要喺上面寫埋日子

 

IMG_3360.JPG

 

去到落大雨,團友因爲腳傷,唯有自製水鞋,睇到個樣,只能比兩個字 : 佩服 👍🏻佢之後話焗到成腳汗🤣🤣🤣

 

IMG_3346.JPG

 

我就梗係有備而戰,就算落雨,只要裝備充足,感覺都良好d

 

IMG_3381.JPG

 

做人就係咁,好嘢喺身邊唔去珍惜,係要犯賤揾其他。唔好誤會,我意思係好地地喺上野咁多選擇唔去,係要死去秋葉原揾間執左嘅。行行下見到呢間雞毑咁大的牌,好似好勁,就往前行

 

IMG_3349.JPG

 

原來咁細間

 

IMG_3350.JPG

 

團友話麵質有咬口,好味。我就無興趣,食左個明太子飯,150yrn,平到爆

 

IMG_3352.JPG

 

仲有得免費加一個麵,感覺好抵

 

IMG_3354.JPG

 

IMG_3353.JPG

 

調味料齊全

 

IMG_3355.JPG

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()