IMG_5891.JPG

 

10/2017光顧 

香港的壽司刺身店多如繁星,有次日本師傅同我講全世界最多鮨店的地方係銀座,其次就係香港,真誇張。質素好的日本菜價錢唔平,所以我幫襯每一間之前都做好哂research ,儲定錢至去。但上等人就唔同,我認真對待的一餐就係佢隨隨便便食個lunch 的地方。話說午餐時間,朋友經過見到啱食就入去,大拿拿三舊幾水個午餐,當茶記咁入去,真係我夢寐以求的生活方式。中價日本餐廳,天后小區都係區內客多,唔扮勁叫鮨乜鮨物,直接叫壽司店,感覺貼地,我亦唔會有太高期望,正所謂無期望就無失望,估唔到水準又ok喎,刺身新鮮,熟食水準都唔錯,可以一試。

 

套餐包前菜,刺身 (刺身套餐前菜無刺身)

南瓜沙律,滑豆腐,刺身係左口,金目鯛同帶子,睇落色澤麻麻但食落又可以

 

IMG_5885.JPG

 

蒸蛋

 

IMG_5887.JPG

 

特上刺身套餐 一碟雜錦刺身,赤睦、拖羅、牡丹蝦、海膽、時令秋刀都有齊,絕不欺場,刺身新鮮,物有所值,另配一碗白飯

 

IMG_5888.JPG

 

和牛壽喜燒 燒汁甜度剛剛好,牛肉好滑,有多款蔬菜,豆腐,菇菌、粉絲樣樣齊,好足料,再加埋隻温泉蛋,好滿足

 

IMG_5889.JPG

 

銀雪魚西京燒御膳 銀雪魚肥美嫩滑,甜麵豉夠香又入味,另一個不俗的選擇

 

IMG_5892.JPG

 

套餐包甜品或咖啡

 

IMG_5890.JPG

 

地方細細,裝修簡單清雅,吧枱約十個座位加個室兩張四人枱。

 

IMG_5893.JPG

IMG_5894.JPG

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()