IMG_5792.JPG

 

(室內只得幾張小枱加幾個吧枱位,好迷你)

 

9/2017光顧

又一間日本過江龍餐廳,熱賣食品係忌廉包,原本我甚少湊熱鬧,但見報紙介紹,作者妙筆生花,寫到熱食極吸引,既然在附近就去試下,店子位於人龍店cheese factory 隔離,但就無人隊。餐廳分兩部份,店內及商場露天位,待應好好服務,比我來來回回任揀位。坐落一睇餐牌就覺得唔對路,熱食係普通日式洋食,價錢貴,賣相普通,要我坐喺呢個環境食我就覺得唔值,橫掂甜品出名,立即轉軚點個french toast ,加杯咖啡止蝕,食物中規中矩,叫做試過。

 

french toast 唔明點解叫french toast,其實係一個注滿custard 的包,襟偏佢,沾上牛奶蛋醬煎,個面加點焦糖,揾火槍燒一燒。配上新鮮的生果碎同cream,味道都唔錯。不過份量到喉唔到肺,比多塊就差不多。

 

IMG_5787.JPG

 

IMG_5789.JPG

 

咖啡用日本直送的伊都岐咖啡豆,味較濃但唔澀,算易入口

 

IMG_5788.JPG

 

忌廉飽有好多和種味道,不過廿幾蚊食陣風一樣的包,作為勞動階層的我真係覺得又貴又唔飽

 

IMG_5790.JPG

 

french toast 應該係用呢個每日限量整,見到後感覺又良好d

IMG_5793.JPG

 

室外好d,不過隔離cheese factory 有太多人排隊,好多人會望住你食,有動物園feel

 

IMG_5791.JPG

 

IMG_5794.JPG

IMG_5795.JPG

 

 

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()