IMG_5803.JPG

 

(一打開𨋢門會見到招牌)

 

9/2017光顧

被餐廳的旋風滑蛋炭雞丼吸引而來。餐廳開喺工廠大厦內,幢大厦已經唔易揾,上到去餐廳門口都好隱蔽,有「阿蟲介紹嚟」feel。餐廳原本只有一個單位,開放式廚房再加一張大枱,似在家食飯的感覺。之後於隔離單位擴充,一樣有個開放式廚房,地方大d,座位多d。午市來食,座位迫夾,幾十人侷喺個小單位,好嘈 ; 冷氣又唔夠,好熱。食物賣相吸引,但食落樣樣差dd,未到位,而且價錢唔平,試一次就夠。

 

(晚上有私房菜,加埋一約$600一位,應該冇咁迫,但入門版的午餐都無吸引力,試問又點會比咁高價錢食晚餐?)

 

跟餐送的麵豉湯幾好味

IMG_5796.JPG

旋風滑蛋炭雞丼 蛋頗滑,飯加左壽司醋,但係飯粒濕左d,有點糊。炭燒雞唔係炭燒就預左,但無預到燒都唔燒,似煙燻雞。味道可以但口感不濟,全個飯真係sell個樣

IMG_5797.JPG

 

IMG_5798.JPG

旋風滑蛋鰻魚丼 食友話唔錯

 

IMG_5799.JPG

 

醬燒明太子豬軟骨丼 一睇已知豬軟骨太乾,明太子只係明太子沙律醬,呢個唔使問食友好唔好食,費事佢問我攞景定贈慶。

 

IMG_5800.JPG

 

牛油果温泉蛋炭雞丼 食友話牛油果唔熟,雞無炭燒味,幾粒魚子算新鮮

IMG_5801.JPG

 

午餐價錢唔平

 

IMG_5802.JPG

 

行左手面去走廊盡頭右手邊的單位就係餐廳

IMG_5804.JPG

 

IMG_5805.JPG

 

地方又迫又嘈又熱

 

IMG_5806.JPG

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()