close

IMG_1419.JPG

IMG_1420.JPG

(餐廳在晚上幾突出)

8/2017光顧

star hall concert,要去附近揾食,想起呢間餐廳。整間餐廳都係落地大玻璃,一眼見哂,似長廊陳列室,晚上配上柔和的黃燈,頗特出。餐廳特別在我過去多次喺晚間經過,每次餐廳內都無客,係一個客都無!但又咁耐都未關門,令我感到好奇,今次終於揾到機會一試。一般倒模西餐的餐牌,揀左好耐都揀唔到食乜,食完後結論係唔使點揀,因為水準實在欠佳。莫非真係能夠靠午市單天保至尊?雖然明知中伏機會大,但我好感謝朋友肯陪我來滿足我的好奇心。(就似鬼片的主角,明知去鬼屋好大機會遇到鬼,但都要去睇,我就明知好大機會中伏,但都要去試,有病!)

 

大蘑菇蟹肉意大利飯 蟹肉連罐頭都慳番,用蟹柳。意大利飯有咬口,不過好咸,朋友話可以接受。

IMG_1418.JPG

蜜糖雞扒意大利飯 我睇完餐牌後揀最保險的蜜糖雞扒,喺我心目中雞扒係最易煮,好難失手,今次都無問題,可惜意大利飯實在太咸,食左一半放棄。

IMG_1421.JPG

吉列xx漢堡 朋友點,只知個粉勁厚,不消提

IMG_1422.JPG

卡邦尼意粉 朋友話唔錯,但我已提唔起勁試。

IMG_1424.JPG

餐湯 加錢有餐湯餐飲,白湯係漿糊,算了

IMG_1425.JPG

凍檸茶

IMG_1423.JPG

 

 

 

 

 

 

 

 
arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()