IMG_0977.JPG

8/2017光顧

某次在附近運動完畢,餓到手軟腳軟,見到店面寫住「足料濃湯 絕無味精」,立即推門而入。小店賣泡飯、湯麵、小食,有不同湯底、配料、飯麵配搭,住家風味,侍應呀姐好親切。我兩次去都係點魚湯底,湯底頗鮮甜唔口渴,已成為我的安全店。

 

醉鮮水餃配魚湯底及醉鮮麵 第一次食,見到醉仙水餃(睇左醉水餃),食完仲儍下儍下問人點解無酒味,侍應話係因爲店名係醉鮮,所以招牌餃就叫醉鮮餃,我餓到儍,無睇店名就入,結果問左條失禮問題。餃子size剛好,饀料飽滿,豬肉有咬口,米線唔太稔。

 

IMG_0973.JPG

 

招牌醉仙麵 侍應呀姐都解釋唔到係咩,只係話似米粉,但比米粉更有咬口,食完知道講得正確

 

IMG_0974.JPG

 

朋友點左煎咸魚肉餅泡飯 泡飯肉餅分開上,肉餅煎得香脆乾身,有咬口,唔係發水肉,味道唔錯,不過咸魚味欠奉。

 

IMG_0975.JPG

 

香檸薏米水 自家製,唔甜,帶檸檬香,夏天最佳飲品

 

IMG_0976.JPG

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()